اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیر‌عمد در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از برگزاری جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد امروز همزمان با 25 ماه مبارک رمضان در بیرجند خبر داد.

برگزاری جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیر‌عمد در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی اربابی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: جرایم غیر‌‌عمد شامل پرداخت دیه، مهریه و بدهی مالی است.

وی افزود: مجموع اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان 28 میلیارد و 645 میلیون ریال است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز زندانیان جرایم غیرعمد استان چشم‌انتظار مهر خیران هستند، ادامه داد: امید است با تلاش و همکاری مردم و خیران دلسوز استان در این راه گام خوبی برداشته شود.

اربابی ادامه داد: در فرهنگ اسلام موضوع خدمت‌رسانى به مردم از جایگاه ویژه‏اى برخوردار است و بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه که زاییده فقر و محرومیت‌های مادی و معنوی بوده را از بین برده است.

وی تعداد افراد عاجز از پرداخت دیه در سطح زندان‌های استان را 17 نفر برشمرد و گفت: آزادسازی هشت نفر از این تعداد در اولویت قرار دارد و برای آزادسازی این 17 نفر اعتباری بالغ بر یک‌‌میلیارد و 89 میلیون تومان نیاز است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد زندانی عاجز از پرداخت مهریه و بدهی مالی نیز در سطح استان به ترتیب 28 و 40 نفر هستند.

اربابی یادآور شد: در مجموع 85 نفر به دلیل جرایم غیر‌عمد در زندان هستند که باید در این ماه مبارک برای آزادسازی آنها تلاش شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای آزادسازی زندانیان عاجز از پرداخت مهریه را یک‌‌میلیارد و 385 میلیون تومان و اعتبار مورد نیاز زندانیان بدهی مالی را 390 میلیون تومان عنوان کرد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی یادآور شد: خیران نیکوکار با آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بارقه امیدی در دل خانواده‌های آنان کاشته و امید به ساختن زندگی دوباره را در آنها تجدید می‌کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول