اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان همدان:

روز قدس مبدأ بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان همدان روز قدس را مبدأ بیداری اسلامی جهان و روز تأیید اسلام و حقیقت‌خواهی خواند.

روز قدس مبدأ بیداری اسلامی است

امیر خجسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با ابتکار و هوشمندی خاص امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامیده شده که همین امر اتحاد و وحدت مسلمانان در دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را در پی داشته است.

وی روز قدس را به معنای تأیید اسلام، حق و عدالت خواند و افزود: کفر جهانی با تمام توان برای مقابله با اسلام به پا خاسته و در پی محو قدس است که باید با هوشیاری در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادگی کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس نشان‌دهنده اتحاد مسلمانان و مقابله آنها با زورگویی‌ها خواهد بود.

وی اظهار داشت: امروز دیگر قدس یک مسئله سرنوشت‌ساز جهانی، بین‌المللی و حقوق بشری است و تمام آزادیخواهان باید در راستای احقاق حقوق حقه مردم فلسطین و آزادی قدس تلاش کنند.

خجسته با بیان اینکه روز قدس فریاد تظلم‌خواهی مظلومان را به گوش جهانیان می‌رساند، اظهار داشت: نفرت و کینه مسلمانان از صهیونیست و همپیمانان آن به اوج خود رسیده چرا که هر روز شاهد پایمال شدن حقوق انسانیت و بشریت از سوی استکبار جهانی هستیم.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه روز قدس مبدأ بیداری اسلامی در جهان است، تصریح کرد: این روز یادآور مقاومت و ایستادگی امت اسلام و ناامیدی استکبار جهانی و ایادی آنان است که به طور قطع باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول