اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد:

بالاترین درصد ثبت‌نام طرح تربیت حافظان قرآن خراسان‌رضوی به گناباد اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد گفت: شهرستان گناباد با ثبت‌نام 1.76 برابر طرح مصوب، بالاترین درصد پیشرفت ثبت‌نام را در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را به خود اختصاص داد.

بالاترین درصد ثبت‌نام طرح تربیت حافظان قرآن خراسان‌رضوی به گناباد اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علیرضا طالبیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران گناباد، اظهار داشت: ثبت‌نام طرح تربیت حافظان قرآن کریم از ابتدای مردادماه آغاز شد.

وی افزود: این طرح در سه رده سنی 7 تا 12 سال، 12تا 18 سال و 19 سال به بالا برگزار می‌شود که بیشترین ثبت‌نام در رده سنی 19 سال به بالا بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد ادامه داد: این طرح در 5 بقعه متبرکه شامل امامزاده سلطان محمد عابد کاخک، امامزاده احمد روستای دیسفان، مزار آقا سید ابراهیم، مرقد علامه بهلول و امامزاده روستای بی‌مرغ برگزار می‌شود.

طالبیان تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم همچنین در روستاها، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس با محوریت بقاع متبرکه برگزار می‌شود و تا اسفند ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان گناباد 350 نفر بود، اظهار داشت: با اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و همکاری موسسات قرآنی از بیش از 617 نفر در این طرح ثبت‌نام به عمل آمده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد بیان داشت: شهرستان گناباد با ثبت‌نام 1.76 برابر طرح مصوب تاکنون بالاترین درصد پیشرفت ثبت‌نام را در این طرح داشته است.

طالبیان گفت: در پایان این دوره در استان با برگزاری آزمون به برگزیدگان علاوه بر گواهی جوایز نفیسی از جمله کمک هزینه عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول