اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

ترویج فرهنگ قرآنی مصونیت جامعه را در پی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: هر قدر جامعه را مجهز و مسلح به فرهنگ قرآنی کنیم به همان میزان مصونیت جامعه را در قبال آسیب‌های اجتماعی در پی خواهد داشت.

ترویج فرهنگ قرآنی مصونیت جامعه را در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال اظهار داشت:‌ رمضان بهار قرآن و بهار پیوستن انسان به خداوند است که ما باید از این فرصت برای نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت استفاده را بکنیم.

وی با یادآوری اینکه شهرستان خلخال به برکت فعالیت چشمگیر موسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی این شهرستان را تبدیل به یکی از مناطق پیش‌رو کشور شده است، خاطرنشان کرد: خلخال افتخار این را دارد که به شهر قرآنی و مذهبی استان تبدیل شود که امیدواریم این افتخار تا ابد برای شهرستان خلخال ماندگار باشد.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: در میان تمام این موسسات موسسه قرآنی نسیم وحی امسال برای خلخال افتخار‌آفرینی کرد که ما به دست‌اندرکاران و مسئولان این موسسه تبریک می‌گوییم.

عبداللهی گفت:‌ با تلاش دست‌اندرکاران قرآنی خلخال هم اکنون این شهرستان به کانون فعالیت‌های قرآنی استان و کشور تبدیل شده و روز به روز به تعداد علاقمندان به یادگیری رشته‌های قرآن در سطوح مختلف سنی افزوده می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: در کنار فعالیت‌های موسسات و خانه‌های قرآنی که با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می‌شوند فعالیت‌های مردمی و هیئت‌های قرآنی خودجوش نیز در خلخال جایگاه ویژه‌ای داشته و اهالی خلخال با تشکیل محافل و جلسات قرآنی در ترویج فرهنگ قرآن در جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

فرماندار شهرستان خلخال ابراز امیدواری کرد با تداوم این موفقیت‌ها و نیز گسترش فعالیت‌های قرآنی در سطح مناطق مختلف شهرستان آحاد جامعه خلخال از نعمت و برکات جامعه قرآنی بهره‌مند شوند.

عبداللهی پرداختن به مسائل قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه را از مهمترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و مصون ماندن نسل جوان جامعه از آسیب‌های اجتماعی موجود امروزه ذکر کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول