اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 رمضان برگزار می‌شود

اختتامیه طرح "همراه با قرآن در رمضان" در الوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز از برگزاری اختتامیه طرح "همراه با قرآن در رمضان" در شهر الوند خبر داد.

اختتامیه طرح "همراه با قرآن در رمضان" در الوند

حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز استان قزوین، با اشاره به برپایی مراسم اختتامیه جزء خوانی قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل شهر الوند، اظهار کرد: این مراسم 29 رمضان از ساعت 15:30 و با حضور امام جمعه شهر الوند، فرماندار شهرستان و مسئولان شورای قرآنی شهرستان البرز برگزار می‌‌شود.

وی در خصوص این مراسم تصریح کرد: طرح "همراه با قرآن در رمضان" با تلاوت روزانه یک جزء توسط 30 قاری برجسته همراه بود که در مراسم پایانی آن، به قاریانی که هر کدام 10 جلسه تلاوت کرده‌اند، هدایایی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان البرز افزود: از تمام مسئولان جلسات جزء خوانی از جمله مسئول شورای قرآنی، مدیریت داخلی و گردانندگان جلسات نیز تقدیر به عمل می‌آید.

جان‌محمدی عنوان کرد: مسئول برگزاری این طرح، شورای قرآنی شهرستان البرز بوده و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به عنوان دبیر برگزاری این جلسات همکاری کرده است.

لازم به ذکر است این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم و تشنگان کلام وحی در حال برگزاری است که دهه اول رمضان در مسجد رسول اکرم‌ (ص) برگزار شده و با برگزاری دهه‌های دوم و سوم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول