اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چایپاره:

رمضان بستری برای تبیین آموزه‌های قرآن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه چایپاره گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین آموزه‌های کتاب مقدس قرآن کریم است.

رمضان بستری برای تبیین آموزه‌های قرآن است

محمود ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: اگر ملل مسلمان به سفارش‌های قرآن جامه عمل بپوشانند دشمنان این دین مبین توان تجاوز و تعدی به بلاد اسلامی را از دست می‌دهند و پیروزی واقعی از آن مسلمانان می‌شود بنابراین در ماه مبارک رمضان باید برای تعلیم این کتاب آسمانی اهتمام شود.

وی پیروزی ملت مصر بر دیکتاتور ظالم را نتیجه بیداری اسلامی و عمل به دستورات قرآن دانست و گفت: در حکومت‌های اسلامی، عمل کردن به دستورات الهی باید سرلوحه کارهای مردم و دولتمردان قرار بگیرد تا به این وسیله آوازه این دین عدالت‌محور به اقصی نقاط جهان برسد.

ابراهیمی قرآن کریم را چراغ هدایت ملت‌ها دانست و بیان داشت: چنانچه جهانیان برای عمل کردن به دستورات دین مبین اسلام اهتمام کنند برای بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه راهکار مناسب پیدا می‌شود و بسیاری از امور به شکل شایسته مدیریت خواهد شد.

وی با اظهار به اینکه در ماه مبارک رمضان باید در راستای تشریح دستورات قرآنی و آموختن آن به اقشار مختلف جامعه اهتمام شود اظهار داشت: در این ایام هموطنان در مساجد و تکایا برای به جا آوردن فرایض دینی حضور می‌بابند پس باید از این فرصت پیش آمده برای مانوس کردن مردم با قرآن استفاده کرد.

امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان محفل‌های انس با قرآن کریم در مساجد و تکایا با حضور قاریان ارشد برگزار می‌شود، اظهار داشت: حکومت تاسیس شده در کشور ما بر پایه‌های دین مبین اسلام استوار است به همین دلیل در همه ایام سال به ویژه در ماه محرم و رمضان مراسم‌هایی با شور و حال ستودنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول