اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز استان مازندران:

نمایشگاه قرآن در مازندران دائمی شود

خبرگزاری فارس: دادستان مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه مدت برگزاری نمایشگاه قرآن نباید محدود باشد،گفت:‌ باید محلی برای برگزاری دائمی نمایشگاه قرآن و آثار قرآنی و اسلامی داشته باشیم که در طول سال فعالیت کند.

نمایشگاه قرآن در مازندران دائمی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری صبح امروز در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران اظهار داشت:‌ مسیر قرآن نورانی است و این نمایشگاه هم در ماه بهار قرآن برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی در ارتباط با ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انجام شود، می‌تواند در غنای اعتقادی عموم مردم موثر باشد، تصریح کرد:‌ هر اندازه بتوانیم با فرهنگ قرآن آشنا شویم جامعه ما رو به تعالی می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه جامعه‌ای که بخواهد زنده باشد باید فرهنگ قرآنی در آن جاری باشد، ادامه داد:‌ نمی‌شود که خدای نکرده جامعه ما از قرآن فاصله بگیرد.

جعفری با اشاره به اینکه اعتقادات، سیاست، اقتصاد و تمام مسائل ما با به قرآن وابسته است، خاطرنشان کرد:‌ نمایشگاه وزین و خوبی برگزار شده که آخرین آثار و دستاوردها در زمینه قرآنی ارائه شده است.

وی با مثبت ارزیابی کردن حضور ناشران از سایر استان‌ها در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران، افزود‌:‌ در کنار اجرای برنامه‌های قرآنی می‌توانیم گرایش به برخی موضوع‌های انحرافی در موضوع اعتقادی را کاهش دهیم.

دادستان مرکز استان مازندران با بیان اینکه امروز در جامعه شاهد برخی از این جریان‌ها و الگوهای انحرافی مانند شیطان‌پرستی، وهابیت و... هستیم، ادامه داد:‌ اعمال و رفتار و این گروه‌ها با فرهنگ قرآنی تقابل دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه محتوای قرآنی باید در نمایشگاه قرآن مشاهده شود، گفت:‌ بهتر بود در این نمایشگاه غرفه‌ای هم به بیان حقایق در رابطه با جریان‌های انحرافی اعتقادی می‌پرداخت تا برای مردم و به ویژه نسل جوان که بیشتر در معرض خطر قرار دارند، در این زمینه روشنگری شود.

جعفری با بیان اینکه نمایشگاهی که برگزار شده فعال و پویا است، متذکر شد:‌ نمایشگاه قرآن از نظر کمی و کیفی باید تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مدت برگزاری نمایشگاه قرآن نباید محدود باشد، اذعان داشت:‌ باید محلی برای برگزاری دائمی نمایشگاه قرآن و آثار قرآنی و اسلامی داشته باشیم که در طول سال فعالیت کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول