اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

حضور قهرمانان وزنه‌برداری در استان فرصت طلایی برای اردبیل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ حضور قهرمانانی همچون سجاد انوشیروانی به ویژه در بدنه آموزش و پرورش فرصتی طلایی برای استان در راستای تقویت بعد ورزشی این شهر است.

حضور قهرمانان وزنه‌برداری در استان فرصت طلایی برای اردبیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن وزنه‌برداری شهدای دانش‌آموزی استان اردبیل که با حضور جعفرزاده مقدم خیّر بزرگ مدرسه‌ساز مدیرکل و معاونین، رؤسای هیئت‌های وزنه‌برداری و ورزش‌های همگانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، مدیران نواحی یک و دو اردبیل انجام گرفت، اظهار داشت: در فضای معنوی ماه مبارک رمضان این آیین با دو هدف یکی تجلیل و تقدیر از نام‌آوران و پهلوانان استان و دیگری ایجاد انگیزه و الگوبرداری برای تربیت دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به رشته وزنه‌برداری برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به جهت تجهیز این سالن وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی به منظور تربیت دانش‌آموزان مستعد با استفاده از پهلوانان رضازاده، انوشیروانی و محمدپور در رشته وزنه‌برداری که به صورت فوق برنامه افتتاح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از سجاد انوشیروانی خواست در صورت امکان، مسئولیت این سالن را عهده دار باشند.

محمود‌زاده اظهار امیدواری کرد در این سالن بعد پرورشی و تربیتی و هم بعد آموزشی که از مأموریت اصلی آموزش و پرورش می باشد اتفاق بیفتد.

این مسئول با اشاره به سوابق درخشان استان در رشته‌های مختلف ورزشی، یادآور شد: این سالن وزنه‌برداری که برای اولین بار تجهیز و افتتاح می‌شود فرصت بسیار طلایی برای ترویج رشته وزنه‌برداری و مأمن و بستر مناسب برای پرورش دانش‌آموزان علاقمند به این رشته خواهد بود.

مدیر ناحیه یک اردبیل نیز در این برنامه بیان داشت: با افتتاح این سالن وزنه‌برداری با حضور افتخار آفرینان این رشته امیدواریم شاهد شکوفایی بیش از پیش استعدادهای دانش آموزان استان باشیم.

نوروز صمدی‌فرد با اشاره به اینکه سالن ورزشی، سالن نیایش است، افزود: وقتی انوشیروانی‌ها و محمدپورها وزنه‌ای سنگین را با نام و یاد ائمه اطهار (ع) بالای سر خود می‌برند نشان از تجلی عظمت خداوند متعال در وجود انسان است.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان تربیت یافته در این سالن‌ها باید به ورزش به عنوان ابزار نگاه کنند نه هدف، تا شاهد درخشش بیش از پیش انوشیروانی‌ها و محمدپورها باشیم. 

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول