اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تحکیم نهضت سوادآموزی

تالیف کتاب بهداشت روان در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: کار تألیف کتاب بهداشت روان برای دوره تحکیم سواد نهضت سوادآموزی در اداره کل آموزش و پرورش این استان آغاز شد.

تالیف کتاب بهداشت روان در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، محمد سنجرانی اظهار داشت: در یک زمانبندی یک ماهه قرار است کار گردآوری مطالب و تألیف کتاب بهداشت روان برای دوره تحکیم سواد نهضت سوادآموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان به پایان برسد.

وی افزود: چاپ این کتاب برای سوادآموزان دوره تحکیم سواد کل کشور تالیف خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت نیکشهر نیز در جلسه آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: طرح‌ها و برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش قابل تقدیر و در راستای عدالت آموزشی است.

مولوی وحیدی‌فر گفت: تمام مسئولان استانی و شهرستانی به منظور پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باید با این اداره کل همکاری نزدیک داشته باشند و در این راستا خانواده‌های دانش‌آموز نقش به سزایی در تحقق برنامه‌های این وزارتخانه برعهده دارند.

حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیکشهر هم از تلاش مسئولان آموزش و پرورش در راستای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم تقدیر و بر همکاری ادارات این شهرستان با آموزش و پرورش تاکید کرد.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول