اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه مطرح کرد

استعداد ویژه بانوان ارومیه در ورزش دو و میدانی

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه گفت: ارومیه در رشته ورزشی دو و میدانی ورزشکاران مستعدی دارد به طوری که بانوان موفق به مقام‌آوری در این رشته ورزشی می‌شوند.

استعداد ویژه بانوان ارومیه در ورزش دو و میدانی

زهرا رنجبررضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال در مسابقات قهرمانی کشور در رشته پرتاب چکش، دو نفر از بانوان از این شهرستان موفق به کسب رتبه‌های برتر شده‌اند که این نشان‌دهنده وجود افراد مستعد در رشته فوق است.

وی ادامه داد: در این مسابقات پریناز ابراهیمی مدال طلا و سمانه کاظمی مدال نقره را از آن خود کرد.

وی خاطرنشان کرد: در خانه پرتاب این شهرستان نزدیک به 50 نفر مشغول تمرین هستند که از این تعداد حدود 20 نفر این ورزش را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: پیست دو و میدانی سرپوشیده شهید امینی یکی از بهترین سالن‌های این استان قلمداد می‌شود که ورزشکاران در محل فوق تمرین می‌کنند و از طرف دیگر در خانه پرتاب نیز این ورزشکاران زیر نظر مربیان مجرب در حال فعالیت هستند.

مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان ارومیه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان کلاس‌های ورزشی فقط عصرها برگزار می‌شود، اظهار داشت: در بقیه ایام سال کلاس‌های آموزشی در نوبت صبح و عصر برای علاقه‌مندان برپا می‌شود.

وی بیان داشت: در طول سال حداقل دو بار جشنواره‌های فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری برگزار شده و در رشته‌های مختلف اعم از طناب‌کشی، تیراندازی و ... بانوان به رقابت می‌پردازند.

وی استقبال بانوان از این مسابقات را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: برپایی این جشنواره‌ها در ایجاد فضای بانشاط در روستاها تاثیر زیادی دارد.

رنجبر با بیان اینکه در مناطق روستایی سالن‌های ورزشی نیز ایجاد شده است، اظهار داشت: نمونه‌ این روستاها، طلاتپه و کشتیبان است که بانوان می‌توانند برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت به این سالن‌ها بروند.

اتنهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول