اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

آقای مدیرکل، نقش‌جهان همه واقعیت ورزش اصفهان نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان در مدت کوتاه مسئولیت بیشترین تمرکز کاری خود را بر روی ورزشگاه نقش‌جهان معطوف کرده اما وی باید به این نکته توجه داشته باشد ورزش اصفهان تنها در تکمیل یک ورزشگاه خلاصه نمی‌شود.

آقای مدیرکل، نقش‌جهان همه واقعیت ورزش اصفهان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مانور خبری که اطراف ورزشگاه نقش‌جهان وجود دارد موجب شد تا زمانی که محمدرضا محمدجواهری مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را در اختیار گرفت، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پیش روی وی تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم ورزشگاه نقش‌جهان باشد.

از این‌رو جواهری در این مدتی که این مسئولیت را برعهده داشته، اهتمام ویژه‌ای به بحث تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان داشته و به گفته وی هفته‌ای یک بار بازدید میدانی از روند تکمیل ورزشگاه در دستور کار قرار دارد.

در اینکه ورزشگاه نقش‌جهان از اهمیت بالایی برای ورزش اصفهان برخوردار بوده و تکمیل آن مورد تاکید مدیران استانی و کشوری قرار دارد، تا جایی که در ردیف پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته، حرفی نیست اما مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان نباید به صرف برد رسانه‌ای این ورزشگاه تمام تمرکز خود و تیم کاریش را بر روی ورزشگاه نقش‌جهان بگذارد و از حوزه‌های دیگر ورزش غافل شود.

ورزش اصفهان که زمانی به‌ عنوان قطب اصلی در بسیاری از رشته‌های ورزشی مطرح بود، در سال‌های گذشته افت محسوسی داشته و در وضعیتی که سایر استان‌ها توانسته‌اند خود را در برخی از رشته‌ها چهره کنند، اصفهان روز به روز از سطح یک ورزش کشوری فاصله گرفته و در مسابقات المپیک 2012 لندن نیز چهار ورزشکار اصفهانی در جمع مدال‌آوران ایرانی حضور نداشتند اما در مقابل استانی مانند مازندران در لندن یکه‌تازی کرد تا نزول ورزش اصفهان با وجود منابع مالی که در ورزش استان هزینه می‌شود، به چشم بیاید.

براساس وعده‌های داده شده قرار است تا پایان سال جاری ورزشگاه نقش‌جهان به مرحله بهره‌برداری برسد اما از این نگران هستیم که افتتاح نقش‌جهان را بر روی خرابه‌های ورزش استان جشن بگیریم.

تاکید و اهتمام مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای تکمیل شدن ورزشگاه نقش‌جهان در این مدت کوتاه مسئولیت ارزشمندی است اما نباید این نکته مهم نادیده گرفته شود که نقش‌جهان همه ورزش استان نیست و مبادا در دوره مدیریت جواهری نیز کل ورزش یک استان تحت‌الشعاع تکمیل شدن ورزشگاهی قرار بگیرد که قرار است تنها یک رشته فوتبال و میزبانی مسابقات لیگ را پوشش بدهد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول