اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

انعقاد قرارداد برای 840 طرح‎ اقتصادی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: قرارداد 840 طرح اقتصادی در قالب بنگاه‌های زودبازده با 21 میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان منعقد شده است.

انعقاد قرارداد برای 840 طرح‎ اقتصادی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتی با اشاره طرح‎های بنگاه‎های اقتصادی زودبازده و کارآفرین شهرستان دشتی اظهارداشت: از سال 85 تاکنون تعداد یک‌هزار و 594 طرح به بانک معرفی شده‎اند.

وی تصریح کرد: پیش‎بینی می‎شد با بهره‎برداری از این تعداد طرح برای 2 هزار و 992 نفر با اعتبار 57 میلیارد تومان در شهرستان دشتی شغل ایجاد شود.

فرماندار دشتی افزود: از این تعداد طرح یک‌هزار و 494 طرح در بانک‎های عامل مورد بررسی قرار گرفت که یک‌هزار و 134 طرح آن مورد تائید قرار گرفت و 360 طرح نیز توسط بانک‎ها رد شد.

هاشمی خاطر نشان کرد: پس از بررسی و تصویب نهایی توسط بانک‎های عامل در مجموع 840 طرح انعقاد قرارداد شد که مبلغ 21 میلیارد تومان قرارداد منعقد گردید.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دشتی نیز با اشاره به اشتغالزایی و تعهدات ادارات در شهرستان دشتی گفت: بهزیستی 410 درصد، صنعت، معدن و تجارت 100 درصد، کمیته امداد با 250 درصد، تعاون با 127 درصد و بنیاد شهید با 401 درصد از اداراتی هستند که به تعهدات خود در سال گذشته در زمینه اشتغالزایی عمل کرده‌اند.

حسین خالقی افزود: در سال گذشته به شهرستان دشتی اعلام شده بود که 2 هزار و 902 شغل ایجاد شود که با تلاش و همکاری و تعامل همه ادارات برای 2 هزار و 992 نفر شغل ایجاد شد.

خالقی خاطر نشان کرد: زندان با 16 درصد، آب و فاضلاب روستایی با پنج درصد، راه و ترابری با 17 درصد، تعاون روستایی با 14 درصد و میراث فرهنگی با 34 درصد کمترین اشتغالزایی را در شهرستان داشته‎اند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول