اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه حامیان ولایت مازندران:

برخورد با محققان حقیقت‌جو توسط غربی‌ها تازگی ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران با اشاره به سابقه تاریخی برخورد با محققان حقیقت‌جو در غرب گفت: این اولین برخورد دنیای به اصطلاح آزاد غرب با روشنفکران و دانشمندان نیست.

برخورد با محققان حقیقت‌جو توسط غربی‌ها تازگی ندارد

کوروش گرجی دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود، بیان داشت: برخورد قهرآمیز صهیونیست‌ها با اندیشمندان و محققان، به جرم انکار هولوکاست نشان‌دهنده دستپاچگی و نبود مدارک کافی برای اثبات این واقعه است.

گرجی در این مورد با اشاره به برخورد قهرآمیز نظام سلطه بین‌الملل با دیوید اروینگ محقق و تاریخدان انگلیسی تصریح کرد: دیوید اروینگ به دلیل ارائه شواهدی دال بر جعلی بودن ادعای کشتار یهودیان در واقع اصلی‌ترین فلسفه وجودی رژیم اشغالگر قدس یعنی دولت جعلی اسراییل را زیر سوال برده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به سابقه تاریخی برخورد با محققان حقیقت‌جو در غرب، افزود: این اولین برخورد دنیای به اصطلاح آزاد غرب با روشنفکران و دانشمندان نیست و قطعا آخرین آن نیز نخواهد بود، هر جایی که عقاید این متفکران با منافع دنیوی صهیونیست‌ها و حامیان آنها سازگار نباشد، اینگونه برخوردها قطعی است.

گرجی در بیان نکات تاریک موجود در اصل مساله هولوکاست اظهار داشت: در مورد رخ دادن یا رخ ندادن هولوکاست باید به این نکته توجه کرد که در اواخر جنگ جهانی دوم، روزانه صدها بمب‌افکن نیروهای متفقین با عبور از روی اتاق‌های گاز مورد ادعای صهیونیست‌ها شهرهای مسکونی آلمان را بمباران می‌کردند و در اینجا یک سوال بسیار مهم مطرح می‌شود که چرا هرگز متفقین به فکر بمباران این اتاق‌های گاز و منهدم کردن آنها نیفتادند.

دبیر جبهه حامیان ولایت استان مازندران اضافه کرد: با توجه به شبکه بسیار پیچیده جاسوسی انگلستان در آلمان، چرا هیچ سندی دال بر کشتار یهودیان در این اتاق‌های گاز از سوی این جاسوسان ارائه نشده بود و کل داستان هولوکاست، بعد از جنگ مطرح شد.

این مسئول با بیان اینکه در این زمینه سوالات بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارد که بی‌جواب است گفت: سوال اساسی دیگر این است که با وجود کمبودهای شدید آلمان در زمان جنگ، ساخت چنین تجهیزات و ساختمان‌هایی و استفاده از گاز گران‌قیمت، سخت‌ترین راه برای کشتن افراد بی‌دفاع بود چرا آلمان‌ها این افراد لاغر و بیمار را در اردوگاه‌ها به حال خود رها نمی‌کردند تا از گرسنگی بمیرند در این زمینه می‌توان سوالات زیادی را مطرح کرد که دنیای غرب نه تنها به این سوالات پاسخ نمی‌دهد بلکه حتی اجازه مطرح شدن به این سوالات را نیز نمی‌دهد.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول