اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم:

آرمان‌گرایی شرط پیروزی در مقابل دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: آرمان‌گرایی توام با واقع‌بینی شرط پیروزی در مقابل دشمنان است.

آرمان‌گرایی شرط پیروزی در مقابل دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم با اشاره به وفات بانوی عالی‌قدر جهان اسلام و همسر بی‌نظیر پیامبر گرامی اسلام حضرت خدیجه کبری (س) اظهار داشت: حضرت خدیجه الگوی کار جهادگرانه‌ای است که امروز زن و مرد مسلمان باید آن را فرا گرفته و نسبت به دین مبین اسلام همین‌گونه عمل کنند.

وی افزود: این بانوی عالی‌قدر اسلام از لحاظ مال و دارایی جزو ثروتمندترین مردم عرب بود و این ثروت را خرج آرمان دینی خود کرد.

خطیب نماز جمعه جهرم با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام گفت: رهبری آرمان‌گرایی توام با واقع‌بینی را شرط عبور موفق از گردنه‌های سخت و فشارهای دشمنان دانستند و منظور از آرمان‌گرایی در سخنان ایشان این است که ما به دنبال هدف‌های سطح بالایی باشیم که در این انقلاب به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه با عمل به تکلیف دین در عین آرمان‌گرایی واقع‌گرا می‌شویم، اضافه کرد: رهبری فرمودند که اگر مجاهدانه عمل کنیم در عین آرمان‌گرایی واقع‌گرا هستیم و امروز ما ایستاده‌ایم و می‌گوییم با توکل به خدا جلو کسانی که قصد تضعیف آرمان‌های انقلاب و نظام را دارند، می‌گیریم.

دژکام ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی غرب، ما را از پیشرفت باز نمی‌دارد و در آینده نزدیک با ایستادگی ملت ایران شکست مفتضحانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و همراهان استکبار را شاهد خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه جهرم با بیان اینکه قرآن کریم راه رسیدن به آرمان‌های ما را نزدیک‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: انس با قرآن موجب می‌شود در راه رسیدن به عزت دینی سریع‌تر به مقصد برسیم و دشمنان اسلام نیز به این نتیجه رسیده‌اند که اسلام بر مبنای قرآن روز به روز در حال پیشرفت است.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به کشتار مردم بی‌گناه میانمار تصریح کرد: هزاران نفر از مردم مسلمان میانمار زیر ظلم دولتشان کشته و زخمی شدند و کشورهای مدعی حقوق بشر در مقابل این کشتار خونین سکوت کردند و کاری از پیش نبردند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول