اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود:

خبرنگاران جویندگان حقیقت هستند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود گفت: خبرنگاران با قلم‌فرسایی خود جویندگان حقیقت هستند و باید واقعیت‌ها را منعکس کنند.

خبرنگاران جویندگان حقیقت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، منوچهر مهدی‌پور عصر امروز در نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر از تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان تجلیل کردند.

وی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی، اظهار کرد: روز خبرنگار یادآور انسان‌هایی است که با زبان و قلم خود در تاریکی کلمات راهی می‌گشایند و تصویرهای درستی از وقایع در ذهن‌ها و اندیشه‌ها ترسیم می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود، افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری خبرنگاران باید به گونه‌ای عمل کنند تا با اوضاع موجود در منطقه شادی را برای مردم به ارمغان بیاورند

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری یک موهبت الهی است، اذعان کرد: کسانی که با قلم خود در این عرصه گام برمی‌دارند جویندگان حقیقت هستند و اصحاب رسانه در این میدان بزرگ به راستی قلم فرسایی می‌کنند.

مهدی‌پور خبرنگاران را انسان‌های سخت‌کوش قلمداد کرد و گفت: خبرنگاران ایران اسلامی با همدلی روشنی‌بخش راه مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه تلاش خبرنگاران باید بر این باشد که واقعیت‌ها را همانطور که هست انعکاس دهند، تصریح کرد: خبرنگاران با تحلیل‌های قوی و کامل خود همواره بی‌طرفانه عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنگرود حرفه خبرنگاری را دارای حساسیت خاصی دانست و ابراز کرد: خبرنگاران در این مسیر در معرض خطرات زیادی قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه بیشتر خبرنگاران از بیمه و امنیت اجتماعی برخوردار نیستند، خاطرنشان کرد: در مواقعی نیز خبرنگاران با توهین‌هایی مواجه می‌شوند اما با تمام  این شرایط همچنان با عشق فعالیت می‌کنند.

شهردار لنگرود نیز در جلسه مذکور با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران همواره می‌توانند با بیان انتقادها و پیشنهادهای خود کمک کار مسئولان باشند و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شوند.

سید رضا پورمحمدی با اشاره به اینکه شهرداری لنگرود  فعالیت خود را گسترده کرده است، یادآور شد: امروز از حاشیه‌های این شهر تا مرکز در گستره فعالیت شهرداری قرار دارد.

وی به عملکرد یکساله شهرداری لنگرود اشاره کرد و افزود: نصب میادین جدید برای کاهش بار ترافیک، آسفالت بیش از 250 کوچه در لنگرود، لوله‌گذاری برای برطرف کردن آبگرفتگی معابر، بازسازی پارک‌ها و بازار سنتی ماهی فروشان لنگرود از کارهای انجام شده و نیز در دست اقدام شهرداری لنگرود است.

این مسئول، از همدلی و همراهی شورای شهر تشکر کرد و یادآور شد: بدون همدلی‌ها انجام این امور میسر نمی‌شد.

سید عبدالله میر موسوی، علی قلی‌پور و رقیه سروری زهرا پاریاب از اعضای شورای شهر لنگرود هر کدام از تلاش‌های خبرنگاران این شهرستان قدردانی کردند.

شهرداری و شورای شهر لنگرود تنها دستگاهی بودند که در این شهرستان از خبرنگاران با برگزاری مراسمی قدردانی کردند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول