اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با بیان اینکه خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند، گفت: خبرنگاران در ارتقای امنیت نقش اساسی دارند و سربازان گمنام جبهه آگاهی هستند.

خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مجید رستمی در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با اینکه رسالت خبرنگاران انعکاس صحیح اخبار است، اظهار داشت: رسالت اصحاب رسانه بیان واقعیت‌ها به صورت شایسته به مردم است و خبرنگاران باید زمینه شفاف‌سازی در جامعه را فراهم و مردم را از ابهام‌ها دور کنند.

وی افزود: رسالت اصحاب رسانه با توجه به دنیای ارتباطات امروز بسیار سنگین است و ما باید خودمان را با جهان کنونی وفق دهیم و تلاش کنیم که اعتمادسازی سرلوحه کارمان باشد.

رستمی تصریح کرد: اگر مردم با اخباری که منعکس می‌شود به رسانه‌ها اعتماد کنند این بهترین دستاورد برای اصحاب رسانه است و این مهم موجب می‌شود تا مردم برای دریافت اخبار و حقایق به سوی رسانه‌های بیگانه نروند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در جامعه اعتمادسازی کنند، خاطرنشان کرد: مردم باید حقایق را از رسانه‌ها دریافت کنند و خبرنگاران با انعکاس مشکلات به مسئولان در راستای رفع آنها تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت خطاب به خبرنگاران رسانه‌های مختلف بیان داشت: انتقادات درست و سازنده در چارچوب قانون موجب پیشرفت و ترقی جامعه می‌شود اما اگر در انتقادات با حب و بغض باشد و جریانات سیاسی در آنها دخالت داشته باشند به نتیجه نمی‌رسد.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی صحیح و شفاف توسط رسانه‌ها عنوان کرد: تخریب کسی و برای ارتقای دیگری و ریختن آبروی مردم بدترین اقدام است.

رستمی گفت: دین و مکتب اسلامی ما بر رعایت تقوا، امانت‌داری و اخلاق اسلامی تأکید دارد و همه ما باید با سرلوحه قرار دادن احکام دین مبین اسلام در راستای پیشرفت و تعالی جامعه گام برداریم.

وی افزود: اگر رسانه‌ها واقعیات را به صورت شایسته منعکس کنند، مورد توجه و اعتماد مردم قرار می‌گیرند.

رستمی با بیان اینکه خبرنگاران وجدان‌های بیدار جامعه هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در ارتقای امنیت نقش اساسی دارند و سربازان گمنام جبهه آگاهی هستند.

به گزارش فارس، در این آیین از خبرنگاران فعال رسانه‌های مختلف شهرستان جیرفت با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول