اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان:

صدای صداقت را می‌توان از قلم خبرنگاران شنید

خبرگزاری فارس: شهردار کرمان گفت: خبرنگاران واقعی افراد مستقل و سالمی هستند و حنجره‌هایی برای راستگویی دارند و صدای صداقت را می‌توان از قلم آنها شنید.

صدای صداقت را می‌توان از قلم خبرنگاران شنید

ابوالقاسم سیف‌اللهی در حاشیه تجلیل از اصحاب رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: طی سال‌های اخیر خبرنگاران جایگاه واقعی خود را پیدا کرده‌اند.

وی بیان داشت: 17 مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرانی در افغانستان این فرصت را ایجاد کرد تا آیینی برای تجلیل از خبرنگاران برگزار شود.

سیف‌اللهی با بیان اینکه خبرنگاران صدای راستین جامعه هستند، عنوان کرد: خبرنگار نمی‌تواند به شخص، گروه و یا سازمانی وابسته باشد.

وی اذعان داشت: خبرنگاران اهل فکر و اندیشه هستند و افرادی که به نیت‌های دیگری پا به عرصه خبر می‌گذارند به مرور زمان از دسته خبرنگاران کنار گذاشته و خارج می‌شوند.

شهردار کرمان افزود: خبرنگاران واقعی افراد مستقل و سالمی هستند و حنجره‌هایی برای راستگویی دارند و صدای صداقت را می‌توان از قلم آنها شنید.

سیف‌اللهی با اشاره به اینکه شهرداری کرمان از طریق خبرنگاران پلی را به سوی مردم زده است، خاطرنشان کرد: این مجموعه هر ساله به مناسبت روز خبرنگار آیین تجلیلی را برای این قشر برگزار می‌کند.

وی گفت: شهرداری کرمان در آیین تجلیل از خبرنگاران در سال جاری از 250 نفر از اصحاب رسانه استان شامل خبرنگاران، عکاسان خبری، سردبیران، مدیران مسئول و کارکنان رسانه‌ها قدردانی می‌کند.

سیف‌اللهی تصریح کرد: اینکه ما توقع داشته باشیم خبرنگاران بلندگوی ما باشند امری منطقی نیست.

این مسئول افزود: طی پنج سالی که شهردار کرمان هستم، رسانه‌های استان همواره برای روشنگری، ارائه دیدگاه‌ها و طرح‌های مناسب به شهرداری کمک کرده‌اند و همچنین برای انعکاس خبرهای شهرداری تلاش می‌کنند.

سیف‌اللهی بیان داشت: اصحاب رسانه استان کرمان در زمینه مسائل شهری عملکرد به نسبت مناسبی دارند، اما این حجم کار کافی نیست و باید افزایش یابد.

وی با تأکید بر تلاش رسانه‌ها برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی گفت: عملکرد اصحاب رسانه استان کرمان در گذشته بیانگر این امر است که این قشر نقش اثربخش و سازندهای برای حضور و همکاری مردم برای ساختن شهر و تعامل بین مدیران استان و مسئولان شهر داشته‌اند.

سیف‌اللهی تصریح کرد: خبرنگاران کرمانی با تولید اخبار و گزارش‌های حوزه شهری از آب‌های زیرسطحی تا بحث سرمایه‌گذاری توانسته‌اند جلوی تشنج‌ها و بلواها را بگیرند.

وی ابراز داشت: اگر امروز می‌بینیم که اعتماد برای مردم و سرمایه‌گذاران و همچنین وحدت بین مسئولان در کرمان ایجاد شده است، این امر حاصل تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران این خطه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول