اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

خبرنگاران ارزشی در برابر خون شهدا مسئول هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ساه دشتی گفت: خبرنگاران ارزشی با احساس تعهد در برابر خون شهدا، مردم، خانواده معظم شهدا، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول هستند.

خبرنگاران ارزشی در برابر خون شهدا مسئول هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: با تلاش و کوشش خبرنگار خبرگزاری فارس در استان بوشهر و خبرنگار بسیج دشتی سال گذشته در بخش اطلاع‌رسانی و خبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه دشتی در کشور از برترین‌ها بوده است.

فرمانده سپاه دشتی افزود: اقتداری که امروز ما داریم توسط این خبرنگاران رقم خورده است و نقش آنها در اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: در موقعیت فعلی بزرگ‌ترین اقتدار، اقتدار رسانه‌ای است زیرا رسانه‌ها و خبرنگارانی که روی دلسوزی قلم می‌زنند، می‌توانند پشتوانه دفاعی خوبی در همه زمینه‌ها داشته باشند.

کاظمی خاطر نشان کرد: از خبرنگاران می‌توان به عنوان خط‌ شکنان عرصه بیداری و تمام عرصه‌ها نام برد زیرا تلاش، کوشش و خلوص نیت و صحت خبر یکی از ویژگی‌های این عزیزان است.

وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی درست نقش بسیار مهمی در نشاط جامعه دارد و خبرنگاران رسالت بزرگی بر دوش دارند و امروز وظایف خبرنگاران و نقش و رسالت این عزیزان از تمام دوران مهم‌تر است.

وی افزود: امروز نقش خبرنگاران در مقابله با جنگ نرم دشمن مهم است زیرا خبرنگاران ارزشی با احساس تعهد در برابر خون شهدا، مردم، خانواده معظم شهدا، ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئول هستند.

کاظمی افزود: خبرنگاران متعهد امروز افسران جنگ نرم هستند زیرا کار رسانه‌ای کاری بس بزرگ است و خبرنگاران با درج اخبار صحیح می‌توانند جامعه را توسعه دهند.

فرمانده سپاه دشتی گفت: امروز اگر نظام اسلامی ما پیشرو در پیشرفت دارد به لحاظ تعهد خبرنگاران متعهد و کارآمد است.

وی نقش خبرنگاران در بیداری اسلامی را ستودنی دانست و خاطر نشان کرد: خبرنگاران در اوج بیداری اسلامی به جامعه اسلامی امید دادند و باید همواره قدردان تلاش آنان باشیم.

کاظمی در پایان نیز از خبرنگاران خبرگزاری فارس در دشتی، خبرنگار بسیج، مسئول واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز بوشهر، سرپرست خبرگزاری فارس در استان بوشهر و دو تن از خبرنگاران این واحد و روابط عمومی فرمانداری دشتی و سپاه شهرستان دشتی با لوح تقدیر و هدایا تقدیر کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول