اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دماوند:

خبرنگاران دماوند نجیب‏ترین رسانه‏ای‏های کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، قشر خبرنگار در این خطه را نجیب‏ترین رسانه‏ای‏ها و خبرنگاران در کشور خواند.

خبرنگاران دماوند نجیب‏ترین رسانه‏ای‏های کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، رمضان بصیرت ظهر امروز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل قلم، محمود صارمی و روز خبرنگار که با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار این شهرستان، جمعی از مسئولان محلی و اصحاب رسانه‏های مختلف شرق استان تهران در سالن فرهنگی و هنری "کوثر" دماوند برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاری در ایران اسلامی پیشه‏ای مقدس است.

وی ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و ادوار پس از آن، خبرنگاران بسیاری در مسیر شکوفایی انقلاب اسلامی به شهادت رسیده یا مجروح شده‏اند.

بصیرت اضافه کرد: یکی از این بزرگان، شهید اهل قلم، محمود صارمی بود که به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند افزود: بی‏شک شهادت این استاد مسلم قلم‏فرسایی کشورمان باری از غم و اندوه را بر روح و جان جامعه خبرنگاری کشور بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: اما خون این شهید نه تنها پایمال نشد، بلکه لاله‏های سرخ برخاسته از وجود وی کمکی بزرگ به بدنه رسانه‏ای کشور شد تا در جریان جنگ نرم امروز دشمن شاهد شکست‏های پیاپی استکبار جهانی باشیم.

بصیرت، خبرنگاران دماوندی و سایر فعالان در عرصه‏های رسانه‏ای شمال شرق استان تهران را نجیب‏ترین خبرنگاران کشور خواند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: به هر ترتیب دماوند از دیرباز تا کنون به دیار "دارالمؤمنان" مشهور است و از این مردم ولایی، انقلابی و شهیدپرور انتظار پرورش چنین خبرنگاران نجیبی نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول