اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر‌:

بصیرت ملت ایران مافوق تصور ‌دشمنان است‌

خبرگزاری فارس: ‌امام جمعه نرماشیر گفت: در روز قدس ملت ایران نشان می‌دهد که بصیرت آنها مافوق تصور و حیله‌های دشمنان اسلام است.

بصیرت ملت ایران مافوق تصور ‌دشمنان است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس با تأکید بر حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس این روز را روز یأس و ناامیدی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: در این روز ملت ایران نشان می‌دهند که بصیرت آنها مافوق تصور و حیله‌های دشمنان اسلام است.

وی با اشاره به حساس بودن راهپیمایی سال جاری عنوان کرد‌: 23 مرداد سالروز شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه است و در چنین روزی حزب‌الله لبنان با اقتدار کامل برای نخستین‌بار در تاریخ پوزه این رژیم غاصب را بر خاک ذلت مالید و به جهانیان نشان داد که همیشه حق پیروز است و باطل سرنوشتی به غیر از تباهی ندارد.

ایران‌نژاد ‌به دسیسه‌های استکبار در سوریه اشاره و بیان کرد‌: روز قدس روز حمایت از مقاومت است و در این روز از تمام‌ گروه‌هایی که در مقابل استکبار ایستاده‌اند، دفاع می‌شود و قطعا مردم سوریه در مقابل شورشیانی که از عوامل استکبار و علیه مقاومت لبنان تلاش می‌کنند‌، اعلام انزجار می‌کنند.

محمد نیکویی معاون فرماندار نرماشیر نیز در جلسه به اشتباهات استراتژیک کشور ترکیه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف اصلی فشار بر سوریه حذف حزب‌الله لبنان از صحنه جهانی است. 

وی افزود: روز جهانی قدس یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و حضرت امام (ره) از این روز به عنوان روز اسلام یاد کرد و فلسطین را پاره تن اسلام خواند.

نیکویی به حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند بیداری اسلامی در کشورهای منطقه با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اشاره و بیان کرد: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس می‌تواند پشتوانه خوبی برای به ثمر نشستن اهداف کنفرانس سران عدم تعهد در تهران باشد.

بخشدار روداب با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: اسرا در زندان‌ها و سیاه چال‌های بغداد هیچ نقطه ضعفی به دست دشمنان اسلام و انقلاب ندادند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول