اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم:

سوریه خط مقدم برخورد با صهیونیسم است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم گفت: با توجه به شرایط کنونی جهان اسلام و خاورمیانه و جری شدن صهیونیسم بین‌الملل، راهپیمایی روز قدس امسال باید با شکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

سوریه خط مقدم برخورد با صهیونیسم است

محمد عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دوراندیشی امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس اظهار داشت: ایشان فرمودند همه مسلمانان جهان باید این روز را روز مستضعفان دانسته و تا رهایی ملت فلسطین از چنگال قدرتمندان از پای ننشینند.

وی در تشریح اهداف استکبار از ایجاد تنش و تغییر رژیم در سوریه گفت: امروز استکبار برای اینکه تسلط بیشتری بر ملت فلسطین داشته باشد سعی می‌کند با براندازی حکومت‌های فعلی اطراف آن وضعیت را به نفع خود تغییر دهد و از جمله این کشورها سوریه است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قم با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باید باشکوه‌تر از سال قبل برگزار شود افزود: ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز قدس امسال با شعارهای کوبنده خواستار آزادی قدس شریف و نابودی صهیونیسم خواهند بود.

وی با بیان اینکه نگاه اصلی آمریکا و صهیونیسم به ایران است عنوان کرد: سوریه خط مقدم برخورد با صهیونیست‌هاست بنابراین با همه توان و قدرت باید روز قدس را گرامی داریم و از مردم فلسطین و سوریه دفاع کنیم تا صهیونیسم از بین رفته و ملت فلسطین آزاد شوند.

عرب با بیان اینکه حمله به ایران توهم اسرائیل است گفت: اگر اسرائیل کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران انجام دهد نخستین گام برای نابودی خود را برداشته است.

وی ادامه داد: استکبار و صهیونیسم بین‌الملل با این تصورات خام به دنبال دلگرم کردن ملت خود و ایجاد رعب و وحشت در ملت ایران هستند که بحمدلله با تدبیر رهبری انقلاب در مسیری که در پیش گرفته، به سلامت جلو خواهند رفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول