اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

قدس روز دفاع از مظلوم در برابر غاصب است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک ضمن تأکید برای حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این روز را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصب عنوان کرد.

قدس روز دفاع از مظلوم در برابر غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سال‌هاست که روز قدس به عنوان نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سمبل مبارزه با تروریسم و صهیونیسم جهانی با حمایت مسلمانان آزاده جهان تجلی می‌یابد و مسلمانان در سراسر جهان در واپسین جمعه ماه مبارک رمضان به دفاع از حقوق حقه برادران خود در فلسطین و لبنان برمی‌خیزند.

وی روز جهانی قدس را یادگار امام راحل خواند و افزود: وظیفه دینی و ملی ماست که در این راهپیمایی شرکت کنیم و افراد تحت ستم را دریابیم.

سرپرست فرمانداری بستک، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواند و افزود: مواضع ضد صهیونیستی و ضد ‌استکبار و دفاع از حقوق فلسطین یکی از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است.

دهقانی تاکید کرد: مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان بستک هم‌چون گذشته هم‌گام با سایر نقاط میهن اسلامی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، روح آزادی‌خواهی خود را به نمایش درمی‌آورند.

وی روز قدس را روز دفاع از مظلوم در برابر غاصبان دانست و ادامه داد: اکنون روز جهانی قدس مرز‌ها را درنوردیده و فرهنگ استکبارستیزی از ایران اسلامی به تمام جهان صادر شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک در پایان از مسئولان دستگاه‌ها خواست همه امکانات خود را برای حضور هر چه بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس فراهم کنند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول