اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

نفس صهیونیسم با مقاومت اسلامی به شماره افتاده است

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: مقاومت اسلامی در منطقه خاورمیانه سبب شده است تا رژیم جعلی صهیونیسم به نفس شماری افتاده و حیات نامشروع خود را در نابودی و ناکامی ببیند.

نفس صهیونیسم با مقاومت اسلامی به شماره افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم نصیریان‌فر صبح امروز در همایش مقاومت اسلامی که همزمان با سالگرد جنگ 33 روزه در لبنان و غلبه بر صهیونیسم در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی صهیونیسم شکست سنگینی را از حزب‌الله لبنان در مرداد ماه سال 85 خورد و دنیا به ماهیت پوچ و ادعاهای دروغین این رژیم جعلی پی برد.

وی تصریح کرد: بعد از تحرکات رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان و طرح ادعاهای دروغین حزب‌الله در یک جنگ 33 روزه درس تاریخی به رژیم منحوس صهیونیسم داد تا همه دنیا بفهمد نتیجه و عاقبت تجاوز به مرزهای یک کشور چه عواقب و نتایجی را به همراه دارد.

استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی با تحریک امریکا، مصر،‌ عربستان و برخی احزاب 14 مارس لبنان در سال 2006 میلادی حمله‌ گسترده‌ای را در مناطق مرزی و جنوب لبنان آغاز کرد تا ضربه‌ شصتی به حزب‌الله وارد کند اما با گذشت تنها دو روز از عملیات هوایی و بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در لبنان حزب‌الله با به محاصره در‌آوردن ناوچه جنگی این رژیم در دریای کنار لبنان آنها را وادار به تسلیم کرده و ابهت کذایی‌شان را زیر‌سئوال بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نصیریان‌فر یادآور شد:‌ این رژیم نامشروع حتی در جنگ زمینی نیز که همچون نیروی دریایی به اصطلاح چهارم دنیا کاری از پیش نبرد و ژنرال‌های مغضوب و شکست خورده صهیونیسم در جنگ زمینی نیز با دادن تلفات بسیار و کشته‌های بی‌شمار عقب‌نشینی کرده و در برابر قدرت ایمان و اراده حزب‌الله لبنان شکست را پذیرفتند.

این مسئول به سخنان سید حسن نصر‌الله که همیشه تاکید دارد ما فرزندان عاشورا و حسین هستیم اشاره کرد و افزود: به یقین فرهنگ مقاومت در لبنان و سوریه و همچنین فلسطین فرهنگ برگرفته از مکتب عاشورا و مرام امام حسین (ع) است.

استاد دانشگاه‌های اردبیل تاکید کرد: در کمتر از سه هفته جنگ رویارویی تمام عیار رژیم صهیونیستی برابر حزب‌الله ماشین جنگی صهیونیسم از کار افتاد و شکست مفتضحانه‌ای را پذیرفت که در کارنامه ننگین این رژیم برای همیشه به یادگار مانده است.

نصیریان‌فر پیروزی حز‌ب‌الله در جنگ 33 روزه را نشانی از غلبه ایمان بر کفر و اتحاد در برابر فزون‌طلبی دانست و بیان داشت:‌ امروز به یقین دشمنان اسلام از الگوی مقاومت به عنوان یک مدل جهانی هراس دارند چراکه می‌دانند عنصر رسوایی رژیم صهیونیستی همین مدل و مرام است.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی با دادن تلفات بی‌شمار نه تنها از مرزهای لبنان عقب‌نشینی کرد بلکه حق و حقوق واقعی مردم لبنان در مناطق مرزی جنوب را پذیرفت و نسبت به پایبند بودن حفظ حدود و ثغور در نهان و آشکار تاکید کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی و بین‌المللی به سخنان یکی از ژنرال‌های رژیم صهیونیستی در خصوص نیروهای حزب‌الله اشاره کرد و گفت: خود آنها اذعان دارند که ما با اشباح می‌جنگیدیم و چنان از یک نیروی شبه نظامی شکست خوردیم که تا ابد این شکست تلخ را از اذهانمان نمی‌توانیم دور کنیم.

نصیریان‌فر تصریح کرد: به دنبال این شکست بود که رژیم جعلی صهیونیسم دیگر نتوانست در بیان ادعاهای دروغین خود سربلند کرده و در عرصه جهانی خودنمایی کند اما چند ماهی است که با پشتیبانی امریکا به صحنه آمده است تا بار دیگر هیبت از دست رفته خود را با تحرکات نافرجام در سوریه احیا کند اما به یقین در این کشور نیز کاری از پیش نبرده و در سایه مقاومت و شهادت‌طلبی امت حزب‌الله به ناکامی خواهد رسید.

وی سوریه را سنگر مقاومت جهان اسلام و بزرگترین مدافع حقوق ملت‌های واقعی اسلامی در منطقه بعد از انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: غرب در توجیه شکست‌های پی در پی خود این بار به سوریه یورش برده است تا رژیم صهیونیستی را که در سراشیبی سقوط قرار گرفته نجات داده و حتی نابودی قریب‌الوقوع آن را به تاخیر اندازد اما انتقام از سوریه امت اسلامی را به ید واحدی تبدیل کرده است تا با قیام واقعی خود امریکا را از منطقه به عقب رانده و همدستان او را سرجایشان بنشانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در پایان سخنان خود به همزمانی این اتفاقات و برگزاری روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ما در حالی جمعه این هفته فریاد خشم از شیاطین روزگار را سر خواهیم داد که حزب شیاطین با تمام تبلیغات و بلندگوهای رسانه‌ای خود به میدان آمده‌اند تا انقلاب اسلامی را در برپایی باشکوه این راهپیمایی منصرف کرده و یا آثار منطقه‌ای آن را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول