اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ملارد:

هدف استکبار فشار به جبهه مقاومت اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ملارد گفت: هدف اصلی استکبار جهانی اعمال فشار بر جبهه مقاومت اسلامی است.

هدف استکبار فشار به جبهه مقاومت اسلامی است

ناصر بورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تحولاتی که این روزها در دنیا و به ویژه در حوزه خاورمیانه و جهان اسلام می‌افتد، دارای پیام‌های متعددی است.

وی تاکید کرد: رفتار استکبار جهانی در قبال کشورها و ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه به صورتی است که اگر جهان اسلام و ملل مسلمان بصیرت لازم را نداشته باشند، با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهند شد.

تنش‌های سوریه با تحریم‌های ایران در یک راستا است

این مسئول در ادامه به شرایط سوریه اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر شاهد بودیم که کشورهای زورگو و استکباری در غرب دخالت‌های بسیاری در سوریه داشته و شرایط داخلی این کشور مستقل را به بحران کشانده‌اند.

بورد تاکید کرد: به طور قطع این تحولات با آنچه که در مورد جمهوری اسلامی ایران و اعمال تحریم‌های مغرضانه و غیر قانونی شاهد هستیم، مرتبط و در یک راستا است.

وی بیان داشت: هدف اصلی استکبار جهانی اعمال فشار بر جبهه مقاومت اسلامی است و آنها می‌خواهند روحیه مقاومت را در میان مبارزان مسلمان از بین ببرند.

فرماندار شهرستان ملارد تاکید کرد: با این وجود و علیرغم توطئه‌های مختلف و متعدد شرایط به سمتی حرکت می‌کند که بر خلاف امیال شیطانی جهان استکبار است.

این مسئول تصریح کرد: با وجود این توطئه‌ها شاهد هستیم که کشورهای مسلمان مستقل مانند جمهوری اسلامی ایران در مسیر رسیدن به توسعه و پیشرفت حرکت کرده و موفقیت‌های بسیار بزرگی را با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های کم نظیر کسب کرده‌اند.

روز قدس امسال معنی و تاثیر دیگری دارد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: در چنین شرایطی راهپیمایی ملت‌های مسلمان علیه استکبار و صهیونیست‌ها معنی و تاثیرگذاری دیگری پیدا کرده است.

بورد در پایان اذعان داشت: در این روز حضور متحد و باشکوه ما، ضمن اینکه اقتدار امت اسلامی را به رخ جهان استکبار می‌کشاند، موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های غرب خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول