اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌مندی 42 هزار نفر از آموزش‌های جهاد دانشگاهی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 42 هزار نفر از آموزش‌های جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی بهره‌مند شده‌اند.

بهره‌مندی 42 هزار نفر از آموزش‌های جهاد دانشگاهی

ولی عاقلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ثبت اختراع جدید توسط جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: ثبت اختراع فتوبیورآکتور لوله‌ای نیمه بسته برای تولید ریز جلبک توسط پژوهشگران جهادگران جهاد دانشگاهی استان یکی از شاخص‌ترین اقدامات جهادگران در سال جاری است.

وی با اشاره به مزیت‌های این اختراع، تصریح کرد: با این اختراع امکان تولید گازوییل پاک از جلبک در موتورهای دیزلی فراهم شده است.

عاقلی با اشاره به موفقیت‌های جهاد دانشگاهی استان در سال‌های اخیر، افزود: جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی رتبه برتر کشوری معاونت آموزشی را به خود اختصاص داده است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت‌های علمی استان، خاطرنشان کرد: پژوهشگران و محققان از مهم‌ترین ظرفیت‌های علمی استان هستند و باید توجه ویژه و اساسی به این سرمایه‌های علمی داشته باشیم.

عاقلی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به صورت تخصصی و علمی به موضوعات می‌نگرد، گفت: جهاد دانشگاهی نماد تحقیق و پژوهش کشور محسوب می‌شود که در این راستا جهادگران جهاد دانشگاهی نقش موثری ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این نام‌گذاری‌ها کلید واژه‌های علمی برای رسیدن به توسعه و عملیاتی کردن تولید علم و تکنولوژی است.

عاقلی یکی از مباحث ویژه آموزشی این نهاد را ارائه خدمات آموزشی و تعریف بسته‌های آموزشی ویژه دستگاه‌های اجرایی و ادارات عنوان کرد و افزود: این نهاد انقلابی طی سال گذشته با عقد بیش از 40 فقره قرارداد آموزشی توانسته است آموزش‌های شغلی متناسب را به بیش از سه هزار و 700 نفر از کارکنان دولت برساند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول