اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 100 نفر از کارکنان و دانشگاهیان اردبیل

برندگان مسابقات فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل معرفی شدند

خبرگزاری فارس: به دنبال رقابت بیش از 100 نفر از کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل برندگان مسابقات فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل مشخص شدند.

برندگان مسابقات فرهنگی جهاد دانشگاهی اردبیل معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل این مسابقات فرهنگی به مناسبت ماه مبارک رمضان و سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با شرکت کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و اعضای جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شد.

بر همین اساس و گزارش دریافتی در مسابقه فرهنگی روضه رضوان ویژه اعضای واحد اردبیل که در آن سئوالاتی در مورد احکام و فضایل ماه مبارک رمضان مطرح شده بود، 30 نفر شرکت کرده بودند که از بین آنها فردین محمودی، مهدی دهقان و مهدی فتحی انتخاب شدند.

براساس این گزارش مسابقه پیامک آشنایی با جهاد دانشگاهی نیز به مناسبت سی و دومین سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی با عنوان گلستان جهاد سه ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این مسابقه سئوالاتی در مورد فعالیت‌های این نهاد انقلابی مطرح شد که شرکت‌کنندگان با ارسال پیامک به آنها پاسخ دادند.

در این مسابقه نیز 100 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های اردبیل شرکت کردند که در نهایت سعید طالبی از اداره کل ورزش و جوانان استان، فرحناز فتحی از اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، میرجیب پورحمزه از اداره کل پست استان، خدیجه داودی آل‌هاشم از دانشگاه پیام نور استان و اعظم امیرنژاد از شرکت بیمه ایران استان اردبیل به عنوان پنج برنده نهایی انتخاب شده و قرار است با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنها تجلیل شود.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول