اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امدادگران هلال‌احمر؛

طرح جهادی محرم در اردبیل در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گفت: با همت نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل طرح جهادی محرم در این استان در حال اجرا است.

طرح جهادی محرم در اردبیل در حال اجرا است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل در جریان بازدید از مراحل مختلف اجرای این طرح اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر در قالب گروه‌های مختلف امدادرسانی و با مشارکت روستاییان این طرح را در مناطق محروم و روستایی اجرایی می‌کند.
بهرام غیبی گفت:‌ در قالب این طرح آموزش احکام شامل نماز و روزه، کمک‌های اولیه و انجام خدمات امداد و نجات در حوزه‌های مختلف برای روستاییان انجام شده و آنها با جدیدترین شیوه‌های امداد و نجات آشنا می‌شوند.
وی افزود: علاوه بر این مأموریت‌ها توانمندسازی بانوان و توجه به نکات ایمنی و حفظ مسایل زیست‌محیطی و بهداشتی در مناطق روستایی توسط مجریان این طرح در دستور کار قرار گرفته است.
غیبی تصریح کرد: اجرای این طرح تا اربعین حسینی هر روز در یک منطقه روستایی محروم و دورافتاده انجام می‌شود تا بتوانیم اهداف پیش‌بینی شده در این طرح را محقق کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: اجرای این طرح از روستای یاجلوی نمین آغاز شده و تلاش می‌شود در 20 روستای این شهر طرح جهادی ادامه پیدا کند.
وی، آمادگی نیروهای امدادی را برای استمرار و تداوم اجرای این طرح‌ها در مناسبت‌های مختلف بیان کرد و ادامه داد: ‌امروز جمعیت هلال‌احمر به توانمندترین دستگاه امدادرسان و خدمات‌رسان در بین عموم جامعه تبدیل شده و توانسته است جایگاه خود را حفظ و احیا کند.
به گزارش فارس، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه هلال‌احمر در انجام وظایف و رسالت خود و همچنین طرح‌های مشارکتی با دستگاه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های موفق و شایسته‌ای را تدارک دیده است، اضافه کرد: در کنار طرح‌های مختلف که به مناسبت‌های مذهبی و ملی انجام می‌شود جمعیت هلال‌احمر در طرح زمستانی امسال نیز با اعزام نیروها و اکیپ‌های امدادی پیشروتر از سایر دستگاه‌ها توانسته است در این حوزه ورود پیدا کند.
وی، اظهار امیدواری کرد با همراهی سایر دستگاه‌ها اجرای طرح زمستانی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی با موفقیت اجرایی شود و بستر توسعه فعالیت‌های امداد و نجات نیز مهیاتر از هر زمان دیگر باشد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول