اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

اجرای طرح مسکن مهر یک حرکت جهادی است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: اجرای طرح مسکن مهر یک حرکت جهادی بزرگ در کشور تلقی می‌شود.

اجرای طرح مسکن مهر یک حرکت جهادی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، مرتضی تمدن ظهر امروز در همایش ائمه جمعه استان در شهر جدید پرند اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات دولت نهم و دهم اجرایی کردن طرح مسکن مهر بود که گامی اساسی در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم است.
وی روند ساخت مسکن مهر در تاریخ کشور را بی‌نظیر خواند و افزود: این اقدام یک حرکت جهادی بزرگ محسوب می‌شود که توانسته از ابتدای اجرای این طرح تاکنون کارنامه درخشانی را داشته باشد.
تمدن تأکید کرد: امامان جمعه به جز پیگیری خواسته‌های مردم تاکنون چیز دیگری از ما نخواسته‌اند و این امر نشانگر صداقت و پاکدامنی آنان است.
به گفته وی ائمه جمعه سراسر استان تهران در همه حوزه‌ها بهترین همراه و همدل مسئولان در اجرای پروژه‌ها بودند.
تمدن با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه مسکن تصریح کرد: به اعتقاد بنده کارهایی در حوزه مسکن صورت گرفته در تاریخ کشور بی‌نظیر بوده و در این گام بزرگ تاکنون موانعی مبنی بر متوقف شدن پروژه نداشتیم.
رئیس شورای تامین مسکن استان تهران خاطرنشان ساخت: خوشبختانه طرح‌های مسکن مهر با درایت مسئولان ذیربط تاکنون بدون هیچ گونه کاستی و موانع در حال انجام است.
استاندار تهران به اهم اقدامات در حوزه راه‌سازی اشاره کرد و گفت: اتصال چندین مسیر مواصلاتی در نقاط مختلف و حادثه‌خیز شهرستان‌های استان از دیگر توفیقاتی بود که در حوزه وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت که این اقدام باعث روان شدن تردد و جلوگیری از تصادفات در چند‌ نقطه مهم استان شد.
وی اتصال بزرگراه پردیس به جاده هراز، احداث بزرگراه تهران شمال، احداث کمربندی کردان به دماوند، اتصال ورامین و جوادآباد به قم و گرمسار، اتصال بزرگراه شهید همت به هشتگرد و همچنین تعریض اتوبان تهران کرج را با میزان پیشرفت فیزیکی از دیگر دستاوردهای ‌دولت برشمرد.
در پایان مراسم کلنگ احداث مصلی بزرگ امام رضا در شهر جدید پرند به زمین زده شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول