اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

طرح‌های جهادی خودباوری را در جامعه نهادینه می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت اردوهای هجرت 3 را بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و گفت: طرح‌های جهادی خودباوری را در اجتماع نهادینه می‌کند.

طرح‌های جهادی خودباوری را در جامعه نهادینه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد طرح هجرت 3 اظهار داشت: تفکر ناب جهادی و تلاش‌های خالصانه فعالان این عرصه و نیز انتقال و تبادل تجربیات به دست آمده از اجرای اردوها در مناطق محروم کشور بین گروه‌های جهادی خودباوری را در اجتماع نهادینه می‌کند.

فرماندار شهرستان پاکدشت فرهنگ‌سازی را زیربنای گسترش توسعه جهاد و جهادگری در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: همه دستگاه‌های عامل باید با تعامل و هم‌اندیشی در این حوزه از فعالیت به ویژه سازمان آموزش و پرورش در راستای اشاعه معنویت و تأمین نیازهای معنوی در قالب برنامه‌های فرهنگی تلاشی مضاعف را در رویکرد فعالیتی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: ایجاد و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در بین افراد، ایجاد روحیه جهادی، پر کردن اوقات فراغت جوانان، دستیابی به خودباوری و استقلال و کسب مهارت‌های زندگی در میان آنها از مهم‌ترین رهاوردهای برگزاری طرح هجرت 3 است.

مقبلی به کارگیری توان و استعدادهای جوانان را امری ضروری برشمرد و گفت: برنامه‌ریزی مدون برای دوره بالندگی جوانان نقشی اثرگذار دارد به نحوی که در این برهه زمانی فرد جایگاه واقعی توانمندی‌های خود را می‌شناسد.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه کیفی‌سازی خدمات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و استحکام ریشه‌های انقلاب در دورترین روستاهای محروم کشور فلسفه حرکت‌های جهادی است، بیان داشت: طرح "اردوهای هجرت" سبب شکوفایی خلاقیت و ابتکار جوانان در قالب فعالیت گروهی می‌شود و جوانان در طول اجرای این طرح به خودباوری می‌رسند.

وی اردوهای هجرت 3 را بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تأکید کرد: اجرای کارشناسانه طرح اردوهای هجرت 3 در چارچوب برنامه دقیق نقشی اثربخش و مضاعف در تحقق شعار امسال در همه عرصه‌ها دارد. 

فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه رویکرد بسیج سازندگی در راستای توسعه و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت هدفدار، پایدار و همه‌جانبه، عدالت‌محور به محرومیت‌زدایی گرایش محسوسی داشته و دارد، عنوان کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی در اردوهای جهادی، جلوه‌ای از زیبایی‌های انقلاب، انتقال ارزش‌های اولیه نظام مقدس و تفکر جهادی به نسل آینده است.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول