اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور شهر شهرداری ورامین خبر داد:

اجرای طرح جهادی بهداشت در خیرآباد ورامین

خبرگزاری فارس: مسئول امور شهر شهرداری ورامین از اجرای طرح جهادی بهداشت در محلات خیرآباد ورامین خبر داد.

اجرای طرح جهادی بهداشت در خیرآباد ورامین
محمد حسین مهمان نواز امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اجرای طرح جهادی بهداشت در خیرآباد ورامین خبر داد و گفت: با اجرای طرح جهادی بهداشت محله‌ای شادابی و طراوت به محلات شهری ورامین بازگشت.
مسئول امور شهر شهرداری ورامین از اجرای مجدد طرح ضربتی و جهادی بهداشت محله‌ای خبر داد و افزود: با توجه به اجرای موفقیت آمیز این طرح در گذشته، همزمان با آغاز فصل پاییز طرح جدید بهداشت محلات ورامین اجرایی شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: با عنایت به پیگیری‌های مجدانه شهردار، معاونت خدمات شهری و استقبال شهروندان، این طرح به‌صورت ضربتی و جهادی اجرا و در نخستین اقدام در محلات منطقه خیرآباد به اجرا درآمد.
مهمان‌نواز ضمن تقدیر از همکاری و همیاری شهروندان در اجرای این طرح افزود: از زمان اجرای طرح جهادی بهداشت محله‌ای، شادابی و طراوت به محلات شهری بازگشته و سعی خواهیم کرد رضایت شهروندان را در زمینه زندگی شهری و شهروندی فراهم کنیم.
وی در ادامه تاکید کرد: این طرح پنجشنبه‌های هر هفته با اکیپ‌های ویژه خدماتی در محلات از قبل برنامه‌ریزی شده اجرا و طی آن رفت و روب کلیه معابر اصلی و فرعی، شست‌وشوی نهرها و لایروبی جوی‌ها، لکه گیری آسفالت، هرس درختان، رنگ آمیزی پایه چراغ‌ها و تعویض و بهسازی تابلوهای نام معابر اجرا می‌شود.
مسئول امور شهر شهرداری ورامین در پایان تصریح کرد: شهروندان می‌توانند پیشنهادات و انتقادات خود را از اجرای این طرح با شماره تلفن سامانه 137 و شماره تلفن 2267700 مطرح کنند.
شهرستان ورامین از شهرستان‌های استان تهران است. مرکز آن شهر ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده‌ است. شهرستان ورامین از شمال غربی و غرب با شهرستان ری، از جنوب با استان قم، از جنوب شرق به شهرستان پیشوا همسایه است.
جمعیت شهرستان ورامین در سال ۱۳۸۹ با وجود شهرستان شدن بخش پیشوا و جدایی از شهرستان ورامین در حدود ۴۶۹ هزار نفر برآورد می‌شود.
شهرستان ورامین ۲ هزار و 431 کیلومتر مربع وسعت دارد و دارای ۱۹۵ روستا و پنج دهستان و سه شهر است. پراکندگی جمعیت شهرستان به این صورت است که حدود ۲۶۰ هزار نفر شهرنشین و ۲۱۰ هزار نفر روستانشین هستند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول