اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

شهردار قرچک خبر داد:

اجرای طرح جهادی در شهر قرچک

خبرگزاری فارس: شهردار قرچک از اجرای طرح جهادی در شهرداری منطقه 3 قرچک خبر داد.

اجرای طرح جهادی در شهر قرچک
عبدالعلی قاسم پور امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: طرح جهادی نظافت، رفت و روب، شستشوی جداول و مخازن زباله از میدان کلانتری شهر قرچک تا کلانتری باقرآباد انجام شد.
شهردار قرچک افزود: طرح جهادی هر هفته در یکی از نقاط حوزه استحفاظی منطقه سه انجام می‌شود.
وی در ادامه اعلام کرد کاشت گل و گیاه و چمن کاری بلوار معلم خیابان 24 متری زیباشهر نیز انجام شد.
شهردار قرچک در ادامه به تشکیل جلسه کمیسیون بند 20 اشاره کرد و اظهار داشت: واحد بند 20 ماده 55 شهرداری که وظیفه رسیدگی به تخلفات صنفی را بر عهده دارد از ابتدای سال‌جاری اقدام به برگزاری جلسات رسیدگی به شکایات شهروندان از کسبه و مزاحمت‌های برخی از صنوف کرده و در 23 مورد اقدام به صدور رای کردند که پس از صدور رای به واحد اجرای احکام ارجاع شد.
‌قاسم‌پور تاکید کرد: این کمیسیون از نماینده شورای شهر نماینده شبکه بهداشت و مسئول واحد خدمات شهری شهرداری تشکیل شده است که در مواقع نیاز اقدام به تشکیل جلسات می‌کنند.        
وی در ادامه از تقدیر دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر از شهرداری قرچک خبر داد و گفت: محسن کهزادی و اژدر نوروزپور، دو عضو شورای اسلامی شهر قرچک از شهرداری قرچک در ارتباط با دیوارچینی و کف سازی رودخانه باقرآباد تقدیر کردند. بهسازی وضعیت رودخانه باقرآباد که مدت ها بود به دلیل کسری بودجه راکد مانده بود پس از حضور مهندس قاسم پور به‌عنوان شهردار قرچک آغاز شد و با سرعت قابل توجهی ادامه پیدا کرد که در حال حاضر نیز ادامه دارد وضعیت نامناسب رودخانه باقرآباد، سایش دیواره‌ها و رویش نیزار در کف رودخانه  موجب انباشت زباله و لجن شده بود و موجبات نارضایتی شهروندان باقرآباد را پدید آورده بود که با اقدامات انجام شده باعث رضایت مندی شهروندان و ساکنان حاشیه رودخانه باقرآباد شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول