اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باخرز:

روز قدس سبب فروریختن پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار باخرز راهپیمایی مسلمانان روزه‌دار در آخرین جمعه ماه رمضان را عامل برملا شدن بیش از پیش ماهیت رژیم مجعول صهیونیستی دانست و گفت: راهپیمایی روز قدس سبب فروریختن پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی می‌شود.

روز قدس سبب فروریختن پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عموی استانداری خراسان‌رضوی، حسین جمشیدی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شهرستان باخزر، نامگذاری روز قدس را نشأت گرفته از دوراندیشی و نگاه بلند بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: با گذشت زمان ابعاد این نامگذاری و ره آورد برگزاری آن برای جهان اسلام آشکار تر می‌شود.

وی از این راهپیمایی به‌عنوان نماد عدالت خواهی، ظلم ستیزی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین یاد و اضافه کرد: فریاد انسان‌های خداجو و آزادی خواه مبنی بر لزوم رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست، در نهایت سبب فرو ریختن پایه‌های متزلزل این رژیم نامشروع می‌شود.

فرماندار باخرز ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان برای حضور در این مراسم گفت: راهپیمایی روز قدس امسال از ساعت 10 صبح جمعه 27 مرداد ماه و در حد فاصل بلوار امام خمینی (ره) تا مسجد جامع باخرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول