اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مسجدسلیمان:

اسراییل زیر گام‌های جهان اسلام له می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه مسجدسلیمان گفت: به زودی اسراییل و برادر نامشروعش آمریکا زیر گام‌های پرصلابت و استوار بسیجیان جهان اسلام له خواهند شد.

اسراییل زیر گام‌های جهان اسلام له می‌شود

حجت‌الاسلام محمدصادق امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار داشت: به گفته ولی امر مسلمین جهان، مسئله قدس یک راز است، این سرزمین که به نحوی با ظهور حضرت ولیعصر (عج) گره خورده در صبحی که وعده الهی است آزاد خواهد شد.

وی با اشاره به آموزه‌های دینی اسلام در خصوص استکبار ستیزی و ظلم ستیزی گفت: یکی از آموزه‌های ما در دین شریف اسلام، خروش علیه ظالم و جوشیدن خون برای دفاع از مظلوم است که از آن به عنوان تولی و تبری یاد می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به به اشغال ده‌ها ساله نخستین قبله‌گاه مسلمین و  کشتن جوانان مظلوم فلسطینی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در روز جهانی قدس با پشتوانه الهی و تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری بهتر از گذشته به میدان می‌آیند و نتیجه یک ماه سلوک و بندگی خود را مثال شیرهای بیشه به رخ جهانیان خواهند کشید زیرا رهروان حضرت مولا علی (ع) زاهدان شب و شیران روز هستند.

امینی روز قدس را به نهارالقدر تشبیه کرد و گفت: روز جهانی قدس را مانند شب‌های قدر ارج نهیم و همان طور که در مراسم معنوی شب‌های قدر شرکت کردیم در این روز نیز به میدان بیاییم.

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان این‌که مردم با حضور پرشور خود دوباره سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی می‌زنند، اضافه کرد: با توجه به بیداری رو به افزایش مسلمین و قیام‌های در حال وقوع کشورهای اسلامی در حجاز، یمن، بحرین، اردن و دیگر ممالک اسلامی و نزدیکی به نتایج مطلوب، ملت ما اهتمام بورزند و برای دفاع از مظلومان به خیابان‌ها بیایند.

وی تأکید کرد: روز قدس با حضور گسترده و حماسی خود یک جنگ روانی بزرگ علیه مستکبران و به نفع مظلومان و ستمدیدگان جهان که موجب شور آفرینی در جهان اسلام می شود به راه می‌اندازیم.

این خطیب خوزستانی یکی از اسناد تأثیر این حمایت‌ها و راهپیمایی‌ های ملت ایران بر کشورهای دیگر را، اوضاع سوریه عنوان کرد و اظهار داشت: دولت سوریه‌ که با نقشه‌های شوم آل سعود ملحد، آل خلیفه، حکام قطر و دولت منافق صفت ترکیه در یک قدمی فروپاشی قرار داشت اکنون پیروزی‌های بزرگی به دست آورده است.

امینی ادامه داد: ملت سوریه با نگاه به ایستادگی مردم بزرگوار ایران در مقابل زورگویی‌های استکبار و با استفاده از فکر نخبگان ایران و تجربیات رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس مقاومت کرد.

امام جمعه مسجدسلیمان ایران را کشوری تعیین کننده در جهان دانست و اضافه کرد: این مقاومت و پیروزی‌های ملت سوریه تا آنجا پیش رفت که وزیر امور خارجه آمریکا خانم هیلاری کلینتون سراسیمه خود را به ترکیه رساند و در دیدار با مقامات این کشور اذعان کرد که تمام تلاش‌ها و برنامه‌هایشان برای فروپاشی کشور سوریه بر باد رفته و مسبب اصلی آن نیز ایران است.

وی با اشاره به برخی اعتراضات داخلی در ترکیه نیز گفت: با همت احزاب هوشیار و مردم بیدار ترکیه پایه های حکومت به ظاهر اسلامی این کشور به لرزه درآمده و به زودی سرنگون خواهد شد.

امینی در پایان گفت: با توجه به تحولات به وجود آمده در منطقه، روز قدس امسال بیدارتر و هوشیارتر از گذشته به میدان می‌آییم و یک روز باشکوه و تماشایی تر از گذشته را به ثبت خواهیم رساند.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول