اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان در شهرستان قدس

پیکر پاک یک شهید در شهرستان قدس تشییع شد

خبرگزاری فارس: پیکر پاک جانباز شهید محمد لطفی‌لو رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مردم شهیدپرور شهرستان قدس تشییع شد.

پیکر پاک یک شهید در شهرستان قدس تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، این جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس امروز پس از تحمل 27 سال رنج و مشقت دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار دیگر دوستان و همرزمانش نائل شد.

مراسم تشییع پیکر این جانباز امشب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان قدس، خانواده شهید و خیل عظیم مردم این شهرستان برگزار شد.

در این آیین که با نوحه‌سرایی و عزاداری همراه بود تشییع کنندگان پیکر مطهر این جانباز را از  خیابان سرخ حصار به سمت بهشت فاطمه (س) مشایعت کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس در مراسم تشییع این شهید گفت: محمد لطفی‌لو از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در سال 64 در عملیات خبیر لشگر 78 خراسان به درجه جانبازی نائل آمد.

جعفر مهماندوست افزود: به گفته دوستان و همرزمانش نه تنها در زمان جنگ بلکه پس از جانباز شدن، روحیه بسیار بالایی داشت و با چهره گشاده و پر انرژی خود الگوی خوبی برای سایر جانبازان بود.

وی بیان کرد: مردم خداجو و شهیدپرور و روزه‌دار شهرستان قدس امروز با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر این جانباز یک‌بار دیگر ثابت کردند که همچنان همراه، پشتیبان و ادامه دهنده راه شهدا و آرمان‌های امام راحل و انقلاب هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قدس گفت: به همین مناسبت مراسم شام غریبان، این عزیر از دست رفته امشب در مسجد موسی بن جعفر  واقع در میدان مصلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول