اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی:

حدود 2700 یتیم خراسان‌شمالی حامی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: دو هزار و 679 یتیم زیرپوشش این نهاد در استان حامی ندارند.

حدود 2700 یتیم خراسان‌شمالی حامی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، امان‌الله حسین‌پور اظهار کرد: در حال حاضر 21 هزار و 754 حامی در سطح استان و کشور از ایتام خراسان‌شمالی حمایت مادی و معنوی دارند و امید است این میزان تا حدی افزایش یابد که هر یتیم دارای پنج حامی شود.

وی با بیان اینکه بهترین کارها در ماه مبارک رمضان خدمت به نیازمندان است، افزود: با حمایت از این ایتام می‌توان بستری سالم برای رشد و شکوفایی آنان فراهم ساخت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی تصریح کرد: پیروی از منش امیرالمؤمنین (ع) و نحوه برخورد ایشان با نیازمندان، اهمیت این موضوع را برای بسیاری از افراد روشن می‌کند.

وی مهم‌ترین اقدام در راستای برطرف‌کردن نیاز نیازمندان در ماه مبارک رمضان را مشارکت خیرین استان در طرح اکرام ایتام برشمرد و گفت: می‌توان با این اقدام در برطرف‌کردن نیاز خانواده‌های محروم گام برداشت همچنین می‌توان اثرات اخروی نیز برای خود به جا گذاشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی با اشاره به وجود 9 هزار یتیم زیرپوشش این نهاد در استان، اظهار کرد: ایتام چشم انتظار کمک‌های مادی و معنوی خیران و هم استانی‌ها هستند.

حسین‌پور با بیان اینکه کمک به ایتام تنها به برطرف‌کردن نیاز مادی آنها محدود نمی‌شود، گفت: چه بسا حمایت‌های معنوی خیران و نیکوکاران زمینه‌های رشد فکری و سلامت روحی این فرزندان را فراهم سازد و به تبع این اتفاق، شاهد شکوفایی شخصیتی سالم و سازنده در آینده کشور اسلامیمان باشیم.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول