اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان اردبیل:

هر یتیم اردبیلی حداقل سه حامی دارد

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت:‌ هم اکنون طبق بر‌آوردهای انجام شده هر یتیم اردبیلی دارای سه حامی است.

هر یتیم اردبیلی حداقل سه حامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت:‌ 12 هزار حامی 4 هزار و 89 یتیم اردبیلی را حمایت می‌کنند به طوری که در یک سال گذشته 2 میلیارد و 429 میلیون تومان از محل کمک‌های حامیان به این یتیمان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه حامیان به طور مستمر حمایت‌های خود را به این خانواده‌ها و ایتام انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: 31 هزار و 708 خانوار طبق آمار پایانی سال جاری زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند که از این رقم 4 هزار و 89 نفر تحت حمایت حامیان است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: 39.5 درصد افراد تحت حمایت بالای 60 سال سن دارند که نزدیک به 27 هزار و 320 نفر را شامل می‌شود. 55 درصد خانوار‌ها دارای سرپرست زن و‌ 45 درصد دارای سرپرست مردم می‌باشند که از این میان 50 درصد فوت سرپرست، 37 درصد از کار افتاده و 7.6 درصد متفرقه هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل حفظ کرامت خانواده‌ها را مهمترین دستور‌العمل کمیته امداد اعلام کرد و افزود: در رمضان سال گذشته 24 هزار و 282 عدد غذای گرم به مبلغ 53 میلیون و 400 هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

دستاری تاکید کرد: با کمک خیرین و حامیان در همین مدت 18 هزار و 749 نفر در تالارها و رستوران‌ها با مبلغ 69 میلیون و 700 هزار تومان اطعام شدند و 30 هزار و 20 خانوار در قالب 72 هزار و 577 نفر با هزینه 434 میلیون تومان سبد کالا دریافت کردند.

وی جمع کل افطاری غذای گرم و سبد کالا را در مجموع 557 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: ما با برگزاری طرح مفتاح‌الجنة خیرین برجسته و مسئولان شهر را گرد هم می‌آوریم تا با حضور در منزل خانواده‌های نیازمند و پی بردن به عمق فقر و مشکلات آنها گام‌هایی در راستای حل این معضلات برداریم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد:‌ سال گذشته یک هزار و 29 خانوار مورد بازدید قرار گرفت که 774 نفر مسئول و خیر در این بازدیدها ما را همراهی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دستاری در پایان سخنان خود اظهار داشت: 39 میلیون و 100 هزار تومان از طرف خیرین و نیک‌اندیشان استان و مسئولان به این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول