اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران:

حامیان یتیمان در مازندران متعهد به کمک 700 میلیونی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مازندران میزان کمک ماهانه حامیان به ایتام را در ماه 30 هزار تومان برشمرد و یادآور شد: حامیان جدید متعهد شدند در مدت یک سال 7 میلیارد ریال به ایتام کمک کنند.

حامیان یتیمان در مازندران متعهد به کمک 700 میلیونی شدند

ابراهیم باغبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از جذب یک هزار و 900 حامی جدید در طرح اکرام ایتام خبر داد و ابراز داشت: این تعداد برای حمایت از 2 هزار و 400 یتیم اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه 23 هزار و 853 حامی در استان جدای از تعداد حامیان جدید برای کمک به ایتام در استان وجود دارند، خاطرنشان کرد: این تعداد ایتام برای حمایت از ایتام به منطور کمک به بالابردن سطح درآمد و مسکن ایتام جذب شدند.

باغبانی با بیان اینکه در روز گذشته یک‌هزار و 300 حامی جدید در طرح اکرام ایتام جذب شدند، یادآور شد: 600 حامی نیز از اول ماه مبارک رمضان در این طرح شرکت کردند که در مجموع در سال جاری یک‌هزار و 900 حامی برای کمک به ایتام در استان جذب شدند.

وی با اشاره به استقرار 200 پایگاه طرح اکرام ایتام در مازندران، گفت: در همه مساجد و تکایا نیز این طرح در حال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه در سال جاری استقبال مردم از طرح اکرام ایتام نسبت به سال گذشته 85 درصد رشد داشته است، بیان داشت: این رشد در حالی اتفاق افتاد که مردم مشکلاتی مانند گرانی و تورم را نیز پیش رو دارند.

وی با بیان اینکه 5 هزار و 824 یتیم در استان از خدمات حمایتی کمیته امداد و ایتام برخوردارند، تصریح کرد: جذب حامیان جدید به این معنی نیست که ایتامی وجود داشتند که بدون حامی بودند بلکه جذب به منظور بالا بردن سطح درآمد ایتام است.

باغبانی میزان کمک ماهانه حامیان به ایتام را در ماه 30 هزار تومان برشمرد و یادآور شد: این حامیان جدید متعهد شدند در مدت یک سال 7 میلیارد ریال به ایتام کمک کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 67 میلیارد ریال از سوی حامیان به بیش از 5 هزار یتیم کمک شد، اظهار داشت: مازندران در جذب کمک حامیان رتبه چهارم کشور را دارد.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد شغل و وضعیت حامیان نیز گفت: 9 هزار و 68 هزار نفر از حامیان ایتام در استان را افراد فرهنگی و کارمندان دولت تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه 14 هزار و 875 نفر از ایتام نیز مشاغل آزاد دارند، افزود: دختران زیر 25 سال و پسران زیر 18 سال از کمک حامیان بهره‌مند می‌شوند.

باغبانی با اشاره به اینکه 2 هزار و 701 نفر از ایتام را پسران و 123 نفر را دختران تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: 5 هزار و 24 نفر ایتام را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: 713 نفر از ایتام نیز دانشجویان هستند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول