اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اسدآباد خبر داد

ارسال شناسنامه 200 یتیم به تهران برای حمایت خیران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد گفت: امسال شناسنامه 200 نفر یتیم برای حمایت حامیان به تهران ارسال شده است.

ارسال شناسنامه 200 یتیم به تهران برای حمایت خیران

محمد نوشادی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد 800 نفر یتیم را زیر پوشش خود دارد، اظهار داشت: این تعداد ایتام توسط یک هزار حامی حمایت می‌شوند که برخی از آنها کمک‌های چندانی ندارند.

وی از ارسال شناسنامه 200 نفر یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسدآباد به تهران برای حمایت حامیان و خیرین خبر داد و افزود: در راستای ثبت‌نام از حامیان برای حمایت از ایتام سه پایگاه ثبت‌نام در شب‌های قدر در سطح شهرستان اسدآباد ایجاد کرده‌ایم که می‌طلبد خیرین و نیکوکاران شهرستان در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد در ادامه از توزیع جیره خشک و غذای گرم در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در ابتدای ماه مبارک رمضان 300 سبد غذایی و هم‌اکنون نیز 100 سبد دیگر توسط خیرین و نیکوکاران شهرستان اسدآباد در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

وی سرکشی، تفقد و دلجویی از مددجویان با عنوان طرح مفتاح‌الجنه توسط مسئولان شهرستان و کمک‌های نقدی و غیر نقدی به آنان را در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اسدآباد دانست.

نوشادی‌مقدم با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد 4 هزار و 200 خانوار با جمعیت 10 هزار نفر را زیر پوشش دارد، تصریح کرد: در طی دو سال گذشته تعداد مستمری‌بگیران و زیر پوشش‌های کمیته امداد این شهرستان 20 درصد کمتر شده که امسال می‌توانیم به تعداد خودکفا کردن مستمری‌بگیران افراد جدید جایگزین کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه پارسال 80 میلیون تومان کمک نقدی از سوی مردم جمع‌آوری و 600 میلیون تومان مستمری به مددجویان پرداخت شده است، افزود: کمک مردمی جمع‌آوری شده در سال جاری تاکنون به مبلغ 60 میلیون تومان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از افزایش 20 درصدی اعتبارات امسال کمیته امداد خبر داد و گفت: پارسال 10 میلیارد تومان بوده است که امسال این میزان اعتبار به 20 درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان از بهره‌برداری 55 واحد مسکن روستایی و شهری در اسدآباد خبر داد و افزود: همچنین حسینیه در روستای منورتپه از محل جمع‌آوری زکات نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول