اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

سران عرب موجب گستاخی آمریکا شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: سران عرب و وهابیت عاملان گرفتاری مسلمانان در جهان، گستاخی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

سران عرب موجب گستاخی آمریکا شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: سند قطعی همکاری آمریکا با القاعده در مورد اعزام تروریست‌ها و خرابکاران در سوریه و همچنین انفجارهای مختلف در عراق و افغانستان موجب عدم ثبات و امنیت در جهان است.

وی با محکوم کردن ربودن 48 زائر ایرانی به دست مزدوران امریکا در سوریه افزود: امریکا در گذشته به ظاهر با القاعده مبارزه می‌کرد و این امر بهانه‌ای برای کشتار مردم و به ویژه مسلمان شده بود، اما امروز می‌بینیم که این گروه برای منافع آمریکا در برابر مردم و دولت سوریه می‌ایستد.

حسینی با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری افزود: امروز آگاهی و شناخت از حربه دشمنان توسط جوانان محقق شده است و باید این قدرت و بصیرت حفظ شود.

وی به روز قدس و حضور گسترده مردم در این آیین اشاره کرد و بیان داشت: روز قدس، روز ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و همچنین نجات مسلمان است.

حسینی سران عرب و وهابیت را عاملان گرفتاری مسلمانان در جهان و گستاخی امریکا و رژیم صهیونیستی خواند و بیان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور این سران خودفروخته نابود می‌شوند و اعمال سیاست‌های غلط آنها گریبانگیر ملت‌هایشان می‌شود.

وی امام علی (ع) را الگوی جهانیان در حکومت الهی، عدالت و وحدت دانست و ابراز داشت: اگر زورگویان عالم از روز نخست تا تاکنون وجود نداشتند، شاهد برادری و صمیمیت در بین مردم بودیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول