اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه لردگان:

آمریکا در قالب دموکراسی در پی اهداف خبیث خود است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی با شعار دموکراسی به دنبال دست‌یابی به اهداف خبیث خود هستند.

آمریکا در قالب دموکراسی در پی اهداف خبیث خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت‌افزایی در سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: اسلام‌خواهی مهمترین عامل و بارزترین ویژگی خیزش‌های مردمی در کشورهای منطقه است.

وی افزود: ظلمی که در نیم قرن اخیر در کشورهای منطقه خلیج فارس از سوی دشمن بر علیه حقوق مردم این منطقه اعمال شده است مهم‌ترین دلیل قیام نهضت‌های اسلامی در منطقه است.

اسحاقی خاطرنشان کرد: آمریکا و قدرت‌های استکباری در منطقه به دنبال منافع خود هستند نه دموکراسی واقعی، زیرا در خود این کشورها نیز دموکراسی وجود ندارد و برخورد با شعائر اسلامی و انجام فرایض دینی اقلیت‌ها در این کشورها اثبات‌کننده این موضوع است.

وی با اشاره به وضعیت مردم و ساختار حکومتی در کشورهای منطقه نظیر عربستان، قطر، امارات و کویت گفت: این نوع حکومت‌ها به دلیل برآورده کردن منافع آمریکا مورد حمایت این کشور هستند و کاری با دموکراسی در این کشورها ندارند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان بیان داشت: دموکراسی‌ که از دهانه لوله تفنگ جاری شود، به نفع بشریت نیست، بلکه زمینه نابودی تعدادی از افراد را برای کسب منافع دیگران فراهم می‌کند.

وی افزود: کشورهای اسلامی باید بر این موضوع آگاهی کامل داشته باشند که کشور آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی در منطقه با شعار دموکراسی ولی در اصل برای تامین منافع خود دست به هر اقدامی علیه منافع حکومت‌ها می‌زنند.

اسحاقی با بیان اینکه برخی از کشورها خود نقض‌کننده حقوق بشر و دموکراسی واقعی در جهان هستند گفت: متاسفانه همین کشورها در خارج از مرزهای خود با ابزار قوی رسانه‌ای اعمال کثیف خود را درست جلوه می‌دهند.‌

انتهای پیام‌/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول