اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید ‌مسئولان کمیته امداد خراسان‌‌رضوی از خبرگزاری فارس در مشهد

خبرگزاری فارس: جمعی از مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی دقایقی پیش از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در مشهد بازدید کردند.

بازدید ‌مسئولان کمیته امداد خراسان‌‌رضوی از خبرگزاری فارس در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در این بازدید که محمدحسین صائب معاون حمایت و سلامت خانواده و جمعی از مسئولان این اداره‌ حضور داشتند، ضمن بازدید از دفتر این خبرگزاری، از مدیر و خبرنگاران فارس تقدیر کردند و سپس در نشستی صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری فارس به سئوالات آنان پاسخ دادند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن گرامیداشت 17 مرداد سالروز خبرنگار، رسالت رسانه‌ها را در انتشار اخبار صحیح و دقیق بسیار ویژه برشمرد و اظهار داشت: به واقع شغل خبرنگاری، بسیار سخت و پرخطر است و به واقع رسانه‌ها در انتشار اخباری دقیق، صحیح و آگاهی‌بخش نقش بسیار حائز اهمیتی دارند.

وی افزود: رساندن اخبار و پیام‌های صحیح و دقیق انقلاب و اسلام به سراسر جهان از وظایف بزرگ رسانه‌ها محسوب می‌‌شود که البته شاهدیم در ایران رسانه‌ها این نقش را به خوبی ایفا می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی خاطر‌نشان کرد: نقش رسانه‌ها در رساندن پیام‌های انقلاب و اسلام به سراسر جهان با هیچ فعالیت دیگری قابل مقایسه نیست، هم‌چنین رسانه‌ها در فضاسازی و توجه دادن افکار عمومی به مسائل خاص نیز نقش ویژه‌ای دارند.

صائب با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس گفت: خبرگزاری فارس نیز همواره در راستای انتشار اخبار صحیح و دقیق و آگاهی‌بخش قدم برداشته و انصافاً اخبار بسیار ارزنده‌ای را ارائه کرده است، هم‌چنین از نکات قابل توجه در این خبرگزاری وجود نیروهای جوان و با نشاط و با تجربه است.

در ادامه این نشست، سیدامیرعلی میررضوی، سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی نیز با اشاره به اقدامات خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در زمینه اطلاع‌رسانی شفاف اظهار داشت: خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی از سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده و به لطف خدای متعال، تاکنون توفیقات بسیار زیادی را داشته است.

وی افزود: در حال حاضر این خبرگزاری با دارا بودن 14 خبرنگار متخصص و با تجربه در سطح شهر مشهد و 35 خبرنگار در شهرستان‌های استان خراسان‌رضوی، روزانه میانگین 40 الی 50 خبر انتشار می‌دهد.

میررضوی با بیان اینکه خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی اطلاع‌رسانی صحیح را سرلوحه کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رسالت خبرنگاران این است که دردها و مشکلات مردم را به ‌درستی انعکاس دهند چرا که خبرنگاران، دیده‌بان جامعه هستند.

گفتنی است علاوه بر مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌رضوی، معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی، دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت ایران، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور و جمعی دیگر از مسئولان شهری و استانی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کردند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول