اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آستارا:

مسئولان نسبت به تامین معیشت خبرنگار کوشا باشند

خبرگزاری فارس: شهردار آستارا گفت: مسئولان باید به حرفه خبرنگاری اهمیت دهند و نسبت به تامین معیشت آنها بکوشند.

مسئولان نسبت به تامین معیشت خبرنگار کوشا باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، علی کوهی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی با اشاره به مخاطرات حرفه سخت خبرنگاری اظهار کرد: خبرنگاران چراغ راه هدایت و روشنگری جامعه هستند و راه را برای افراد جامعه روشن می‌کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران در فعالیت خود موانع و مشکلات زیادی پیش رو دارند افزود: خبرنگاران آیینه تمام نمای واقعیت‌ها و حقایق در جامعه هستند که بی‌ادعا طبق رسالت ذاتی خود همواره برای روشن شدن حقایق تلاش می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران همواره در رویدادهای مختلف اخبار را در اختیار مردم می‌گذارند، تصریح کرد: خبرنگار باید همواره برای افزایش رضایت‌مندی و نشاط مردم و امید به زندگی در شهروندان تلاش کنند.

وی، نقش رسانه‌ها و نخبگان را در ایجاد روحیه نشاط و تعالی در جامعه بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: دارا بودن صداقت و صراحت در خبرنگاران باید سرلوحه فعالیت آنها در این حوزه باشند و سعی کنند در این زمینه منافع ملی کشور و نظام را در نظر بگیرند.

کوهی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید پیام‌آور امید و نشاط برای مردم و کشور باشند، یادآور شد: خبرنگاران و اصحاب قلم باید برای رسیدن به اهداف متعالی نظام و کشور گام بردارند و از ایجاد هرگونه تنش و یاس و نامیدی در جامعه دوری کنند.

وی ادامه داد: بدون تردید نقش اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها بر کسی پوشیده نیست که امیدواریم مسئولان نگاه ویژه‌ای را به روابط عمومی‌ها داشته باشند.

شهردار آستارا با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به نوعی نقش خبرنگار در آن سازمان را ایفا می‌کنند، افزود: در صورتی که مسئولان روابط عمومی‌ها وظایف خود را به خوبی عمل کنند در این صورت تعامل خوبی بین خبرنگاران با آن سازمان برقرار می‌شود.

وی تلاش برای ایجاد وحدت، همبستگی و همگرایی بیشتر را از دیگر وظایف خبرنگاران در جامعه دانست و گفت: وحدت در جامعه اسلامی امری ضروری و حیاتی است زیرا دشمنان همواره در ایجاد نفاق و عدم وحدت و همدلی همواره تلاش می‌کنند اما با بصیرت اصحاب قلم و نخبگان و آحاد مردم به وحدت و همدلی تبدیل می‌شود.

کوهی، با تصریح بر اینکه مسئولان ما باید به خبرنگار و حرفه آنها اهمیت دهند، اذعان کرد: مسئولان نسبت به تامین معیشت خبرنگاران همواره کوشا باشند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول