اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

خبرنگار پرسشگر مسئولان را به تلاش بیشتر وامی‌دارد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: خبرنگار پرسشگر است و مسئولان را به تلاش بیشتر وامی‌دارد.

خبرنگار پرسشگر مسئولان را به تلاش بیشتر وامی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران با تاکید بر اینکه نباید خبرنگاران خود را کوچک بشمارند، تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران به درس‌های عبرت‌آمیز در وقایعی چون عاشورا توجه کنند.

وی با بیان اینکه آن چیزی که عاشورا را زنده نگاه داشت، حضرت زینب (س) بود، گفت:‌ این حادثه بزرگ را آن بانوی بزرگوار اسلام با خبر رسانی خود تا قرن حاضر زنده نگاه داشت.

احمدی‌بیغش با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای زمین گیر کردن نظام اسلامی در 33 سال گذشته تصریح کرد:‌ این توطئه‌ها از کودتای نرم گرفته تا کودتای گرم همگی با حضور مردم در صحنه خنثی شده است.

وی تهاجم فرهنگی غرب و کم جلوه دادن خدمات نظام اسلامی به مردم را از دیگر تلاش‌های دشمنان برشمرد و گفت:‌ رسانه‌ها مسئولیت داشته تا خدمات خدمتگزاران را به مردم ارائه کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی از اطلاع‌رسانی و خبررسانی به عنوان یک بحث مهم و بی‌نظیر در مقطع کنونی یاد کرد و افزود: خبرنگار در مقابل کج‌اندیشی می‌ایستد، لیکن بهانه دست دشمن نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نیز جایگاه خبرنگار را ارج می‌نهد، گفت:‌ نامگذاری سالروز شهادت یکی از خبرنگاران به عنوان روز خبرنگار حاکی از توجه نظام اسلامی به این قشر است.

احمدی‌بیغش با تاکید بر اینکه خبرنگار به دنبال مچ‌گیری نبوده و خدمات نظام را زیر سوال نمی‌برد، افزود:‌ با تمام وجود به خبر و خبرنگاری اعتقاد داشته و بر این باور بوده که نقش رسانه‌ها در رشد نظام و مسئولان زیاد است.

وی پرسشگری را از رسالت‌های خبرنگاران برشمرد و گفت:‌ این مهم مسئولان را به کار و تلاش بیشتر وامی‌دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی هم با تاکید بر اینکه پیامبران به عنوان پیام‌رسان برترین بندگان خداوند بوده‌اند، اظهار کرد:‌ خبرنگاران رسالت نبوی و مهمی را بر دوش دارند.

حسین ثابت‌قدم‌وحید از روز خبرنگار به عنوان روز مقدس و شریف یاد کرد و گفت: خبرنگاران نوعی رسالت و رهبری جامعه را بر دوش می‌کشند و نقش آنان در توسعه فرهنگی بی‌بدیل است.

وی افزود: خبرنگاران متعلق به مردم و از سویی یار و یاور مردم و مسئولان هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی خبرنگاران خراسان‌شمالی را از متعهدترین خبرنگاران کشور برشمرد و گفت:‌ این خبرنگاران با وجود مشکلات فراوان لیکن همواره به تقویت نظام و توسعه استان می‌اندیشند.

به گزارش فارس، در این آیین به نمایندگی از رسانه‌های مختلف لوح‌های تقدیر به مدیران رسانه‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول