اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

روشنگری مطبوعات مسئولان را وادار به تکاپو می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاثیر مطبوعات را در توسعه و آبادانی کشور بسیار موثر خواند و گفت: مطبوعات با روشنگری منطقی می‌توانند مسئولان کشور را به تکاپو وادار کنند.

روشنگری مطبوعات مسئولان را وادار به تکاپو می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات نماینده مردم تبریز در مجلس، رضا رحمانی به تاثیر مطبوعات در توسعه کشور پرداخت و گفت: بدون شک یکی از مؤثرترین دلایل تکمیل اتوبان زنجان ـ تبریز نتیجه حمایت جدی و همه‌جانبه مطبوعات استان و خبرنگاران زحمتکش بود.

وی در تکمیل این مطلب افزود: دوران وزارت رحمتی در وزارت راه و ترابری، روزنامه‌هایی که اخبار مربوط به نیمه تمام ماندن اتوبان تبریز- زنجان را پوشش داده بودند و عمدتاً با تیترهای تند و مطالبی از این قبیل که نوشته بودند «اگر نمایندگان عرضه داشتند وزیر راه را استیضاح می‌کردند» و یا تیترهایی با عنوان «قتلگاهی به نام زنجان – تبریز» و بالاخره هر کسی با نگاه متفاوت خود به موضوع پرداخته بود، جمع کردم و به همراه نامه‌ای در ملاقات حضوری به وزیر تحویل دادم. وقتی وزیر یکی یکی تیترها و مطالب را خواند، گفت: «رحمانی، فقط شرمنده‌ام، جبران می‌کنم»

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اضافه کرد: بعد از این دیدار در همان نامه، وزیر دستور صریحی به معاونان خود داد و حدود هفت بار با بنده از اتوبان و عملیات اجرایی آن بازدید کرد و پروژه به صورت سه شیفته اجرا شد که نتیجه آن موجب به ثمر رسیدن بیش از 180 کیلومتر در یک سال شد در صورتی که در طول 10 سال گذشته فقط 80 کیلومتر کار شده بود و این حرکت نتیجه و ثمره توجه و حمایت مطبوعات و پیگیری‌های جدی بود.

رحمانی تاکید کرد: اگر مطبوعات و رسانه‌ها پروژه‌های حیاتی استان و کشور را به مطالبه عمومی تبدیل کنند حتما آن پروژه به ثمر و نتیجه می‌رسد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال یادآور شد: با کوتاهی مطبوعات بسیاری از پروژه‌ها نیز از استان خارج می‌شود که باید مراقب این خطر بود.

رحمانی مطالعه روزنامه‌ها را نه یک علاقه بلکه ضرورت کاری مدیران دانست و گفت: همه مسئولان لازم است روزانه روزنامه‌ها را مطالعه کنند تا راهی برای توسعه پیدا کنند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول