اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد مارگون خبر داد

کمک نقدی و غیرنقدی مسئولان مارگون به محرومین و ایتام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد مارگون از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مسئولان مارگون به محرومین و ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کمک نقدی و غیرنقدی مسئولان مارگون به محرومین و ایتام

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهباز عاملی عصر امروز در سرکشی از منازل ایتام این شهر از کمک 13 میلیون ریالی مسئولان این بخش به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مارگون خبر داد.

عاملی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون مبلغ 13 میلیون ریال از طرف مسئولان و مدیران این بخش در راستای اجرای طرح مفتاح‌الجنه بین ایتام و نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی گفت: با حضور امام جمعه، شهردار و دیگر مسئولین مبلغ 4 میلیون ریال کمک نقدی و میزان 3 میلیون ریال غیرنقدی به یک خانواده یتیم منطقه پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به رشد 50 درصدی میزان کمک‌های مسئولین به ایتام و نیازمندان گفت: امید است تا پایان ماه مبارک رمضان این مبلغ افزایش یابد.

عاملی در ادامه با بیان اینکه برای کمک به ایتام در استان و در سطح مناطقی همچون مارگون دست خیرین را به گرمی می‌فشاریم و از آنها انتظار یاری و کمک داریم، تصریح کرد: خیرین تاکنون همکاری خوبی با کمیته امداد داشته‌اند ولی به دلیل حجم بالای انتظارات و محرومیت‌هایی که وجود دارد نیازمند به مساعدت بیشتر این قشر هستیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول