اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان خبر داد

حضور تیم شمشیربازی نوجوانان زنجان در المپیاد ایرانیان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان گفت: تیم نوجوانان استان زنجان برای شرکت در المپیاد ایرانیان آماده شده است.

حضور تیم شمشیربازی نوجوانان زنجان در المپیاد ایرانیان

رضا سودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این رقابت‌ها آخرین بار در سال 88 برگزار شد که تیم زنجان توانست در اسلحه‌‌های اپه و فلوره به ترتیب به مقام سومی و دومی برسد.

وی گفت: در این مسابقات تیم زنجان در هر سه اسلحه فلوره، سابر و اپه شرکت می‌کند که در اسلحه اپه اشکان رستمی، فرهنگ فرهادی، میثم نوروزی، علیرضا ندرلو با مربیگری مهدی رضایی حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت شمشیربازی استان زنجان افزود: در اسلحه فلوره نیز امیرحسین بابایی، محمد عندلیبی، امیر بیات، جواد جعفری با مربیگری میثم محمدی و در اسلحه سابر محمدرضا لطفی، وحید پرویزی، حمیدرضا محبی، حسین خان‌محمدی و با مربیگری میثم داودی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هیئت شمشیربازی استان زنجان برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده است و به هنگام مشخص‌شدن زمان و مکان برگزاری رقابت‌ها عازم خواهد شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول