اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی اردبیل خبر داد

اردبیل جزو 5 هیئت شمشیربازی برتر کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: برای دومین سال پیاپی شمشیربازی استان اردبیل در جمع 5 هیئت برتر کشور قرار گرفت.

اردبیل جزو 5 هیئت شمشیربازی برتر کشور

هادی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در مجمع سالیانه فدراسیون شمشیربازی هیئت استان اردبیل با نظر اعضای فدراسیون در ردیف پنج استان برتر قرار و از آن تجلیل شد.

وی با تاکید بر جایگاه برتر هیئت شمشیربازی استان اردبیل به عنوان یکی از قطب‌های شمشیربازی کشور به خصوص در رده‌های پایه خاطرنشان کرد: در این مجمع همچنین وضعیت عملکردی هیئت‌های استان‌ها هم مورد بررسی و ارزشیابی قرار گرفت و شمشیربازی استان اردبیل برای دومین بار در دو سال گذشته در جمع پنج هیئت برتر کشور قرار گرفت که با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

صباغی افزود: نسبت به سال 89 که شمشیربازی استان اردبیل در رده چهارم قرار گرفته بود یک پله تنزل داشتیم که با اعتراض اعضای هیئت شمشیربازی استان اردبیل نسبت به موضوع خواستار اسناد، امتیازات و مدارک ارزشیابی از فدراسیون شدیم تا عواملی که باعث افت و یا ارتقای سایر استان‌ها بوده است را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: در بیشتر آیتم‌های ارزشیابی از جمله آمار ورزشکاران سازمان یافته، جذب منابع مالی، سازماندهی هیئت، دعوت شدگان به تیم‌های ملی، توسعه شهرستانها و ... استان اردبیل با فاصله بسیار زیاد نسبت به سایر استان‌ها در صدر قرار دارد.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بنده در جریان مجمع به نحوه ارزشیابی صورت گرفته و اینکه این ارزشیابی ایرادات اساسی و علمی فراوانی داشته و هیئت‌های استان‌ها به صورت واقعی ارزشیابی نمی‌شوند اعتراض کرده و خواستار تجدیدنظر اساسی در این مورد و استفاده از آیتم‌ها و فاکتورهای علمی در ارزشیابی هیئت‌ها شدم و قطعا اگر این مورد لحاظ شود با اطمینان می‌گویم جایگاه استان اردبیل باید در بین سه هیئت برتر کشور تعریف شود.

صباغی درخصوص عملکرد فدراسیون نیز اظهار داشت: سازماندهی فدراسیون در حدود سه سال گذشته با حضور تیم کاری فدراسیون شمشیربازی کشور بسیار بهتر و منظم‌تر شده و با فعال ‌سازی کمیته ‌های مختلف فدراسیون، شاهد نظم‌دهی بهتر امور شده‌ایم که این امر با ثبات مدیریت و کاردانی مدیریت فدراسیون عملی شده است.

وی در خصوص وضعیت فعلی هیئت شمشیربازی استان اردبیل نیز بیان داشت: با اتمام زمان قرارداد مجموعه ورزشی 12 بهمن این ورزشگاه به اداره کل ورزش و جوانان استان عودت داده شد و سالن اختصاصی شمشیربازی استان به مرکز شهر و ورزشگاه تختی منتقل می‌شود که در روزهای آینده با استقرار تمرینات در محل سالن قبلی تنیس روی میز استان، بسیاری از مشکلاتمان در راستای تردد و تمرین بازیکنان و همچنین جذب ورزشکاران جدید مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول