اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی:

راه‌اندازی خانه شمشیربازی خراسان جنوبی در دستور کار باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی خواستار راه‌‌اندازی خانه شمشیربازی استان شد و گفت: راه‌اندازی این خانه برای رشد و افزایش کیفیت این رشته ضروری است.

راه‌اندازی خانه شمشیربازی خراسان جنوبی در دستور کار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احمد حافظ پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی انتخابات رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی اظهار کرد: هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: معرفی و همگانی کردن رشته شمشیربازی به دلیل نوپا بودن آن ضروری است و توجه ویژه اصحاب رسانه و مسئولان را می‌طلبد.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی گفت: در رسانه‌های ملی و گروهی به این رشته توجه کمی شده است و از این پس باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

حافظ با بیان اینکه همگانی کردن رشته شمشیربازی نیازمند اختصاص اعتبار و زیرساخت‌های لازم است، تصریح کرد: توجه به این رشته می‌تواند کسب مدال‌های زیادی را برای استان به دنبال داشته باشد.

وی آموزش را از اصول مهم ورزش قهرمانی کشور عنوان کرد و افزود: ارتقای سطح آموزش بر پایه اصول و معیارهای ورزشی نیز باید در دستور کار باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی اضافه کرد: استفاده از توان نیروهای بومی برای اعزام به مسابقات کشوری نیز باید مورد توجه باشد.

حافظ یکی از دغدغه‌های فکری مسئولان ذی‌ربط در رشته شمشیربازی را ارتقای شاخص‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد؛ ارتقای کمی و کیفی شاخص‌ها با همت ورزشکاران به دست می‌آید.

وی اضافه کرد: پیشرفت به سمت قهرمانی از اهداف کلی هیئت شمشیربازی استان است و باید در تحقق این هدف تمام تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس هیئت شمشیربازی خراسان جنوبی از کسب مقام سوم کشوری توسط ورزشکاران هیئت شمشیربازی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری نیز باید برای کسب رتبه‌های کشوری تلاش کنیم.

حافظ با اشاره به سختی‌های کار ورزشکاران هیئت شمشیربازی گفت: سالنی که در اختیار این رشته قرار دارد در شأن ورزشکاران نیست و برای راه‌اندازی سالن جدید باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: امید است با راه‌اندازی خانه ورزش استان بتوانیم هرچه سریع‌تر به اهداف خود در راستای ارتقای این ورزش دست یابیم.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول