اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

شمشیربازی اصفهان باید به جایگاه اصلی خود برگردد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: شمشیربازی اصفهان در چند وقت اخیر و در سطح کشور به جایگاه دوم یا سومی نزول کرده که با برنامه‌ریزی‌های لازم این جایگاه باید در رتبه نخست قرار بگیرد.

شمشیربازی اصفهان باید به جایگاه اصلی خود برگردد

مریم آچاک امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ریاست جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان اظهار داشت: رئیس جدید شمشیربازی استان اصفهان خود شخصی ورزشی است و از کارایی بالایی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه در مورد امکانات ورزشی باید همواره واقعیات موجود را در نظر گرفت، تاکید کرد: از ورود به رویاپردازی در ورزش باید اجتناب کرد.

نایب رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: با ورود رئیس جدید شمشیربازی استان اصفهان به طور حتم این رشته ورزشی تکان خوبی به خود می‌دهد.

وی بیان داشت: با اینکه در مورد وسایل شمشیربازی هنوز کمبودی احساس نشده است اما باید پیش‌بینی لازم در این مورد وجود داشته باشد چرا که برای ورود این وسایل طبق قوانین جدید باید گمرکی پرداخت شود.

آچاک گفت: رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان در هفته جاری جلسه‌‌ای را با مربیان شمشیربازی اصفهان تشکیل می‌دهد.

وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان با اشاره به رقابت کشوری رده سنی نوجوانان و جوانان، تاکید کرد: در هفته آخر این ماه رقابت‌های شمشیربازی در تهران یا شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول