اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان:

عمومی شدن رشته شمشیربازی را مدنظر دارم

خبرگزاری فارس: رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان گفت: از مهم‌ترین برنامه‌هایم ارتقای جایگاه شمشیربازی و عمومی شدن این رشته در میان مردم است.

عمومی شدن رشته شمشیربازی را مدنظر دارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی یزدخواستی پیش از ظهر امروز به مناسبت مجمع انتخاباتی هیئت شمشیربازی استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: رشته دو و میدانی رشته‌ای است که در کشور ایران کم‌تر شناخته شده است اما جایگاه خوبی در ایران و آسیا دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم وظیفه‌ای که به من محول می‌شود را بتوانم به خوبی انجام دهم و هر کاری نیز که بتوانم برای رشد و توسعه این رشته انجام می‌دهم.

رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان به مهم‌ترین برنامه‌های خود برای هیئت شمشیربازی این استان اشاره کرد و افزود: در هر جایی که کار کرده‌ام برنامه‌ام این بوده که با سازمان متبوع خود یک تعامل دو طرفه داشته باشم که این موضوع خوش‌بختانه مدنظر رئیس فدراسیون هم هست.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایم برای رشته شمشیربازی حفظ جایگاه سوم استان در این رشته و ارتقای آن به جایگاهی بالاتر در کشور است.

یزدخواستی اذعان داشت: توسعه فرهنگ عمومی شدن رشته شمشیربازی در استان از دیگر برنامه‌هایم است و به طور مثال می‌توانیم در برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در میدان نقش‌جهان اصفهان برگزار می‌شود شمشیربازان در مقابل دید مردم به رقابت با یکدیگر بپردازند که این موضوع می‌تواند در آشنایی و علاقه‌مند شدن مردم به این رشته کمک شایانی کند.

وی هم‌چنین به دیگر برنامه‌های مدنظرش برای توسعه رشته شمشیربازی در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: باید از نقطه نظرات تمام ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان این رشته استفاده کرد که در سال‌هایی که در بخش‌های مختلف صنعت به کار مشغول بوده‌ام از این موضوع معجزات بسیاری دیده‌ام.

رئیس جدید هیئت شمشیربازی استان اصفهان ادامه داد: هم‌چنین باید این رشته را در مدارس و خانواده‌ها توسعه داد.

وی در ادامه به بحث حامی مالی اشاره کرد و افزود: چون تخصص من صنعت است مذاکرات خوبی برای جذب حامی مالی انجام داده‌ام که امیدوارم طی چند روز آینده به نتیجه برسد.

یزدخواستی گفت: امیدوارم با حمایت‌هایی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به عمل می‌آید و با هم‌دلی بتوانیم شاهد رشد هر چه بیشتر این رشته در استان باشیم.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول